Moooolllyyy

Alla inlägg under januari 2013

Av Molly Johansson - 12 januari 2013 09:04

Gofmorgon!
Nu ligger jag i mamma och pappas säng och ser på TV. AMF! Det är grymt bra. Det är repriser fast det är ändå kul. Ja men idag ska jag spela handbollsmatch och sen har jag inget planerat.
Hejdå!

Av Molly Johansson - 11 januari 2013 22:21

Hej!
Jag vet att uppdateringen är inte alls bra just nu! Jag har ju skola och sp, därför kan det bli mindre bloggning. Men i dag hade vi skridskodag i skolan. Kul! Sen så skulle jag och alla tjejer i klassen till Tella klockan 18.00 Hon fyller år i morgon(GRATTIS TELLA!) så hon hade filmiskas. Vi såg på The Cinderella Story. Den är grymt bra så den rekomenderas! Men nu är jag hemma och ser på fotboll. Ta de lugnt bara. Är väldigt trött så ska sova efter matchen. Men vet också att bilden inte kom ut på muffinsarna i går, så här är bilden (hoppas jag xD)

Av Molly Johansson - 9 januari 2013 07:34

Godmorgon!
Ja idag är det skola igen. Blir kul att träffa alla kompisar igen. Nu har jag iaf gjort i ordning mig och sådär. Sitter i soffan och ser på TV. Ska snart dra iväg till skolan.
MOLLYBOLLYS LOOK OF TODAY
Luvtröja-Stadium
Tröja-Gina Tricot
Byxor-KappAhl

Av Molly Johansson - 8 januari 2013 17:16

Hej!
Nu så är jag med Anna. Vi började va typ vid kvart i fem. Då lekte vi mörkedatten med Tina och Tova. Nu är vi hos Anna. Vi tar hand om Ella:)

Av Molly Johansson - 8 januari 2013 13:32

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards