Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2013

Av Molly Johansson - 17 april 2013 12:42

Jag använde ett svart nagellack från Brodway Nails, ett gult från GinaTricot Beauty i nummer 63 sunny, ett rosa från OPI som heter Shorts Story, ett lila från Kubiss i nummer 29, ett rött i nummer 036 och ett blått från H&M som heter Turqouise

Av Molly Johansson - 16 april 2013 20:07

Hej!!
Idag har jag inte alls gjort så mycket. Pluggat lite Engelska, läst och sett på TV. Blir hemma från skolan i morgon med.

Jag vet att min uppdatering är SÄMST!! Just nu så är jag ju sjuk. Inte så mycket att blogga om då. Sen när jag är i skolan hinner jag inte blogga där och sen när jag är hemma vet jag inte vad jag ska blogga om. Men jag kan inte LOVA att uppdateringen blir bättre, men jag kan försöka.

Men nu ser jag på Kjelles Smakresa eller vad det nu heter...

Kram!

Av Molly Johansson - 16 april 2013 08:52

Hej!
Jag är sjuk idag med. Så jag kan inte göra så mycket. Typ bara kolla på TV. Ska kanske läsa Afrodite och döden sen.

Kram!

Av Molly Johansson - 15 april 2013 12:36

Hej!
I detta inlägget tänkte jag berätta lite om cupen.

I fredags så åkte vi buss till Alingsås efter skolan. När vi kom fram till Alingsås så åkte vi till skolan där vi skulle sova. Vi lämnade av våra väskor. Sen åkte vi till dit cupen var. Vi skulle spela handbollsmatch på kvällen. Den matchen förlorade vi. Sen så åkte vi till skolan igen och tog det lugnt.

I lördags så spelade vi två matcher. Vi förlorade båda matcherna där med. Sen så sjungde jag och några andra i laget karaoke. Haha det var jätteroligt! Men första gången var det lite läskigt. Sen åkte vi till skolan och då körde några i laget sanning eller konsekvens. Sen körde vi kuddkrig med killarna. Det var kul!

Sen i går (söndag) så packade vi ihop våra saker. Sen spelade vi lite matcher. Vi vann vår första match. Då gick vi till kvartsfinal tror jag. Sen när vi väntade för att spela våran andra match så gick brandlarmet. Alla fick utrymma. Vi fick stå ute i t-shirt och shorts i en halvtimme! Men sen när vi fick gå in spelade vi en till match. Vi vann den! Då gick vi till semifinal. Då åkte vi ut... Men jag är skitnöjd eftersom vi blev 3:a i B-slutspel!

Men nu är jag hemma och har feber. Mår bättre nu än vad jag gjorde i morses iallafall.

Kram!

Cup

Av Molly Johansson - 12 april 2013 14:03

Hej!
Nu så ska jag strax åka till samlingen till cupen.
Hehe ja kort inlägg!

Kram!

Av Molly Johansson - 11 april 2013 19:32

Hej!
Idag var ju jag på stan med Tella. Vi hade jättekul!!
Men jag köpte det som ni ser på bilden längst ner.

Solglasögon-Ginatricot-59kr
Mentos Tuggummi-Hemköp-15kr
1D pennor-Bokia-39kr

Av Molly Johansson - 11 april 2013 14:21

Hej!
Nu så sitter jag, Tella och Cissi på bussen. Jag och Tella ska gå på stan. Cissi ska hem och då åker hon med oss.
Men när jag kommer hem ska jag packa för cup i Alingsås. Potatiscupen i handboll!


Kram!

Av Molly Johansson - 10 april 2013 20:07

Hej!
Nu så kollar jag på Sveriges Mästerkock. Final. Äter också lite brända popcorn. Haha!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards