Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2013

Av Molly Johansson - 4 april 2013 17:52

Hej!
Sorry för att jag bloggade igår. Jag har inte alls en bra anledning men jag hade inget att blogga om.

Idag var jag i skolan för första gången efter påsklovet. Känns som om det är måndag. Känns så bara för mig tror jag för att jag har ju varit sjuk hela vecken. Men aja. I skolan så hade vi inget speciellt. Typ slöjd, historia osv. Sen efter skolan så åkte jag ner till en liten fotbollsplan nere vid mig. Där var andra klasskompisar. Vi skulle spela fotboll självklart då. Jag stog mest i mål. Ville inte jobba "järnet" eller vad man nu ska säga. Sen åkte familjen och tog pass. Var inte det roligaste då haha! Men det blev ganska bra. Sen åkte jag och mamma och köpte mat. Och nu grejar jag med mobilen och ser på TV!

Men äntligen är det hyfsat varmt!! Kunde gå med skinnjacka och converse i då. Har gått i det hela påsklovet också men aja.

Te

Av Molly Johansson - 2 april 2013 20:51

Hej!
Nu så dricker jag te. Gött! Det är citron-te. Det är bra för halsen också.

Kram!
Fick bli en bild på teet. Vill inte vara med på bilden. Ser himla sliten ut....

Av Molly Johansson - 2 april 2013 20:09

Hej!
Nu har jag legat på samma plats i soffan i 2 dagar. Blir en dag till i morgon. Kommer antagligen till skolan på torsdag. Har inte någon vidare bra röst. Hes och ont i halsen.

Men nu ser jag på TV. Det är kändishoppet. Kuul!

Kram!

Av Molly Johansson - 1 april 2013 14:40

Hej!
Ligger i soffan och kollar på TV. Har tappat rösten och har feber. Hade feber i går också. Får se hur mycket bloggning det blir idag. Förut så såg jag på en film som hette dolphin tale. Den var riktigt bra faktiskt.

Kram!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards