Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2013

Av Molly Johansson - 9 april 2013 20:23

Hej!
Just nu ser jag på kändishoppet.

Men idag har det varit skola. Det var en annan skola där jag bor hade en konsert. Det var genrep. Dom var jätteduktiga! Sen hade vi inget speciellt. Efter skolan sen så målade jag naglarna. Kommer bild i slutet av inlägget. Pluggat engelska och så har jag städat lite i min garderob. Haha det var faktiskt ganska kul!

Kram!
Instagram: @mollyj01

Av Molly Johansson - 8 april 2013 20:11

Hej!
Idag så har det varit skola. Inget speciellt. Sen åkte jag med Tova till stallet. Hon red en skitsöt häst som heter Docka. Sen åt vi hemmagjord kebabtallrik. Gott! Sen så såg jag lite på halv åtta hos mig. Sen kollade jag på olika videos. Och sen nu kollar jag på Morgan och Ola Conny någonting.

Kram!

Av Molly Johansson - 7 april 2013 20:17

Hej!
Idag har jag tränat handboll. Det är typ bara det.

Nu ser jag på mästarnas mästare

Av Molly Johansson - 6 april 2013 20:08

Hej!
Nu så ser vi på fångarna på fortet. Har egentligen inte mycket mer att säga!

~ vad tycker ni? Är det bättre att jag gör många inlägg som inte blir så intressanta eller typ ett per dag eller så som är intressant. Kommentera vad ni tycker!

Av Molly Johansson - 6 april 2013 19:48

Hej!
Nu är jag på kalas. Vi åt nyss mat. Nu är ingen av oss sociala kan man säga! Haha!

Men idag har jag inte gjort mycket alls. Var lite på stan i morses och så. Kollade på bästa ettan(mammas klass spelade) men jag, Tova och pappa var ute och sköt fotboll. Det var kul förutom att jag hosta typ hela tiden. Men allt annat var kul. Men somsagt så har jag inte alls gjort mycket idag.

Kram!!

Av Molly Johansson - 5 april 2013 20:32

Hej!
Idag har jag ju varit i skolan. Det roligaste var Idrott. Sen så var jag med Anna. Vi gjorde lite olika saker. Sen var det fotbollsträning. Jag var inte med så mycket. Sen åt vi mat. Nu ser jag på Let's Dance och äter chips!!
Gött!

Ha det bra!
Kram!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards