Moooolllyyy

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Molly Johansson - 7 september 2013 17:10

Hej! Idag har jag varit på stan med Clara och Tella. Jag köpte två grejer+ godis. Kommer upp nästa vecka. Sen sköt jag fotboll med pappa och pluggade lite. Men idag är det en lugn och kul dag. Har inte mycket att säga om denna dag. Men igår efter skolan hängde Clara och Tella med mig hem. Efter ett tag gick vi till Anna och då sålde vi fyra jultidningar. Det är väll inte jättekul att sälja jultidningar, men man får ju pengar, hahah, men sen läste jag lite till no-provet som är tills på tisdag. 


- Jag funderar på att byta bloggportal. Skulle ni fortsätta att läsa min nya blogg då? Gilla eller kommentera då. Kraam!


 

OMG! Hittade min älskling!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards