Moooolllyyy

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Molly Johansson - 11 september 2013 20:06

Hej! Asså herregud. Uppdateringen. Sjukt dålig! Men denna veckan så kommer uppdateringen vara väldigt dålig. Men jag hoppas och tror att uppdateringen nästa vecka kommer jag börja om på nytt. Ska verkligen försöka! Men idag har jag i alla fall varit i skolan, åkt upp till en kiosk med en massa vänner. Mysigt och sjukt roligt! Måste göras om, eller vad tycker ni?

Sen så åkte jag och pappa ner till en fotbollsplan och kollade på A-laget som mötte ett annat. Hahah, kanske man förstår. Men efter det åt jag mat och kollar lite på idol.

Men nästa vecka så börjar jag verkligen om på nytt, så kom tillbaka då. Men fortsätt läs ändå ;) Kraam!

 

Fortfarande inga nya bilder

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards