Moooolllyyy

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Molly Johansson - 9 september 2013 20:22

Hej! Många rubriker som blir "dagen", heheh. Men just nu, eller denna vecka, så har jag haft ganska mycket plugg. Eller kanske inte jättemycket. Men jag har ett NO-prov i morgon och även ett engelska-förhör med glosor och text tills i morgon, så jag har pluggat rätt så mycket, så jag kan säga att det är därför jag har haft en sån dålig uppdatering. Men nu till dagen då. Jag hade ju skola då. En helt vanlig trött dag måndag. Inget speciellt. Sen så åkte jag hem och gjorde potatisbullar för att jag var verkligen hur hungrig som helst. Men samtidigt så läste jag på lite till provet och glosorna tills i morgon och åt sen. Kollade samt på tv. Pluggade, pluggade och pluggade igen. Bytte om till fysen i handbollen som var senare. Anna hämtade mig sen och då åkte vi till en gympasal där fysen var. Kan säga att jag kommer ha träningverk i armarna i morgon. Hahah. När jag kom hem så åt jag och sen duschade. Hade ett mini-förhör med mamma i engelskan. Kollar på idol nu och sen senare i kväll så när jag ska gå och lägga mig ska pappa nog masera mina vader och sen ska jag plugga på lite till. Kraam!

 

(Har inga nya bilder)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards