Moooolllyyy

Alla inlägg under december 2011

Av Molly Johansson - 14 december 2011 14:31

Hej!
När mamma och Tova kommer hem så blir det lite julbak!

Vi ska ju baka lite julgodis och pepparkakshus!

Elr pepparkakashuset har vi köpt så ska vi bygga ihop det och sätta på nonstopp!

Kanske kommer bilder sen!

Jag vet inte men kanske...

Hejdå!

Av Molly Johansson - 13 december 2011 16:16

Hej!

Idag har ju jag och alla andra 4:or på våran skola.

Jag var tärna!

Här är min dag:

Vi skulle samlas i kyrkan kl 7:15!

Första föreställningen var kl 8:15.

Andra föreställningen var kl 9:00...!

Sen efter det så gick vi till matsalen och fika på lussebullar, pepparkakor och saft!

MUMS!

Sen fick vi extra rast till kl 10:30!

Vi lekte bolldatten.

Sen var det slöjd!

Sen var de mat!

Paneradfisk och potatismos!

Det var GOTT!

Sen var det rast.

(Då lekte vi också bolldatten.)

Sen var de pyssel.

Senså åkte vi till Petainer och lussa lite!

Vi samlar pengar till en klassresa i 6:an.

Än så länge har vi typ 1300 (TROR JAG)

Sen nu sitter jag med Tella i soffan och tittar på TV.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 12 december 2011 18:19

Hej!
Jag kommer börja med veckans blogg!

Dennas veckans blogg är:

bebba.devote.se.

Hon hade bakat en "Tigerkaka".

Den såg jättegod och fin ut.

Nu ska jag äta!

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 11 december 2011 20:30

Hej!

Idag har jag haft ett kalas!

Jag fick av Felix och William och deras familj ett pandora smycke!

Sen av Fredrick fick jag ett presentkort på H&M för 200 kr!

Jag behövde verkligen ett nytt för på de andra hade jag bara 1 kr kvar på!

Sen av farfar fick jag en vit dator!

Det är den jag bloggar på just nu!

Sen efter dom hade åkt hem skulle jag ladda om för ett nytt kalas!

Jag skulle på bowlingkalas till två killar i min klass, Elias och Alfred!

Jag gav dom en biobiljett var!

Jag fick 204 poäng!

Jag vann inte.

Aa, men nu tittar jag på Allt för Sverige!

I morgon är det lite genrep till Lucia!

På våran skola är det alltid 4:orna som gör ett Luciatåg!

Ock eftersom jag går i 4:an så är det min tur med 62 andra!

Alltså är vi 63 i Luciatåget!

Vi ska gå riktiga Lucia på tisdag!

Har nu inget mer att skriva så...

Hejdå!!

Av Molly Johansson - 10 december 2011 19:10

Hej!

Idag har jag haft en riktigt jobbig dag!

Jag har spelat handbollsmatch mot Skövde och Allingsås!

Vi förlorade mot Skövde med 19-1!

Dom var svåra!

Sen mot Allingsås vann vi med 15-7!

Jag gjorde inget mål men jag var nära många gånger!

Jag stog i mål mot Allingsås!

Jag släppte in tre mål!
Dom gjorde tunnel på min o in i mål! :)

Men min jobbiga dag har varit att jag har ont i hälen och att springanär man har ont i hälen är inte kul alls!

Sen när jag kom hem var jag jättetrött!

Jag har legat i sängen halva dan typ!

Sen nu ä jag lite piggare!

Jag jagade mamma!
Jag ville att mamma skulle mysa med mig i sängen, fast hon ville hämta salladen! :)

Här kommer en bild!

 

Jag ville ha mer snygga bilder men datorna var så trög!

Jag orkade inte vänta!

Hejdå!


Av Molly Johansson - 9 december 2011 16:03

Hej!

Idag ska jag ha släkt kalas på mammas sida!

Ida och Ebbas familj och mormor och morfar ska komma!

Nu ska jag snart på handboll!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 9 december 2011 15:53

Hej!

Jag undrar vad ni vill se mer av på min blogg av dom här förslagen?

1.  Dagens outfit

2 .Videosar

3. Min sminknig när jag gör en

4. Veckans kändis

5. Veckans blogg

Kommentera vad just NI vill se mer av på min blogg!

Kommentera, jag vill gärna veta vad jag kan göra bättre.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 8 december 2011 20:05

Hej!

Jag har pratat om att jag ska lägga ut bilder på mitt nya rum!

Elr med min kusin Ebba!

PS: Tack för det du har skrivit på din blogg!

Jag har tagit kort nu!

Och eftersom jag fyller år idag kommer jag lägga ut bidler på de också!

                                   

 

Bild 1=Min lampa "Maskgros"

Bild 2= Mitt sminkbord

Bild 3, 4, 5, 6,7 ,8 ,9, 10=Närmare på sminkbordet

Bild 11= "Födelsedag" Jag kan ha mina pennor där i

Bild 12= "Födelsedag" Önderlägget

Bild 13= Sängen

Bild 14= Hylla

Bild 15= Födelsedag Hundtofflor

Bild 16= Födelsedag Vitt nagellack

Bild 17=  Tröja GinaTricot

Bild 18= Skal till min nya mobil

Bild 19= Min nya mobil Samsung galaxy ace!

Så det var allt!


Godnatt!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards