Moooolllyyy

Alla inlägg under december 2011

Av Molly Johansson - 8 december 2011 16:51

Hej!

Jag fyller 10!

Av Molly Johansson - 7 december 2011 14:30

Hej!

Idag är det 7 December!

Jag har längtat till den här dan på 2 sätt!

Jag har också ett sätt som jag inte har längtat till denna dag!

Jag längtar inte till den här dan för jag ska dra ut en tand!

Första sättet jag har längtat till är för att då är det ju ÄNTLIGEN över!

Asså, det med taänderna!

Sen andra sätter är att jag fyller år i morgon!

Så jag längtar HUR MYCKET SOM HELST!

Har nog inget mer att berätta!

Så...

Hejdå!



Av Molly Johansson - 6 december 2011 15:24

Hej!
Idag har jag handboll!

KUL!

Sen kommer farfar hit!

Mamma gör något med jobbet och pappa är i Stockholm.

Jag ska titta på Top Model på tv 3 elr 5...

Och sen ska jag säkert titta på Min Barnvakt Är En Vampyr på disney channel!

Nu tittar jag på Farliy odd parients!

Tröööökit......

Hoppas det blir något bättre sen!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 5 december 2011 19:04

Hej!

Som ni ser på rubriken är det hur tråkit som helst att skriva rubrik!!

Idag har jag varit med några kompisar.

Sen så lekte vi tjuv och polis.

Sen så pratade vi bara!

Sladden har jag inte hittat än! :(

Jag kommer lägga ut bilder senast på lördag om mitt nya rum!

Elr jag hoppas de!

Snart fyller jag år!

Jippie!

Jag får inte gå in i datarummet för där ligger lite hemlisar! :P

Asså, den här datorn är i TV-rummet!

Här kommer en gammal bild!

Asså, alla bilder är ju i mobilen!

Så jag hoppas att när jag hittar sladden kommer lägga över lite nya bilder!



jkd

   

En gammal bild

 

Gammal bild

 

Ny bild

 

CRAZY! Ny bild!

Asså, på denna bild hade jag vunnit Twister!

Min "Vinnar bild"!

Har inget mer o skriva så jag tror att det blir....

Hejdå!


Av Molly Johansson - 4 december 2011 12:24

Hej!

Nu är det ju December!
Jag skrev i ett annat inlägg att jag inte har sett någon anöflinga i närheten!

Men i går så snöade det faktist!

Det snöade pyttelite men sen började det rengna! :(

Hejdå!

Av Molly Johansson - 4 december 2011 12:16

Hej!

Ja, nu har jag städat lite på mitt rum!

Jag har liksom dammat och dammsugat lite...

Ska snart äta mat.

FISKGRATÄNG!!!!!

Det är sjukt gött!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 3 december 2011 12:05

Hej!

Som jag skrev i förra  inlägget så ska jag ju sjunga i Nicolaikyrkan.

Ska åka dit om någon timme!

Mamma och pappa har nyss gjort i ordning min säg.

Jag har inte hittat min sladd så jag kan lägga ut bilder men...

Jag kommer göra det när jag hittar den!

Nu tittar jag på "Friends Forever".

Hejdå!

Av Molly Johansson - 2 december 2011 18:47

Hej!

Så himmla skönt att det ÄNTLIGEN FREDAG!!

Har varit på adventssamling i skolan idag!

Idag är det Idol!

Nu tittar jag på julkalendern "Tjuvarnas Jul"".

Sen ska jag titta på Barda

I morgon ska jag och andra körer sjunga i Nicolaikyrkan!

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards