Moooolllyyy

Alla inlägg under maj 2013

Av Molly Johansson - 5 maj 2013 14:16

Hej!

Nu tänkte jag visa några bilder från sommaren för två år sen, ett år sen och nu.

       

Från Juli 2011

      '

Maj 2012

           

Juli 2012

     

Maj 2013

       

Januari 2013


Kram!


Av Molly Johansson - 5 maj 2013 14:12

Hej!

Nu är jag hemma från fotbollsmatchen och har ätit mat. Dom vann med 12-0! Dom var väldigt duktiga. Men somsagt så ska jag inte göra så mycket mer... Ska nog plugga lite. Kanske måar naglarna senare också. Asså när jag tänker nu så ska jag göra ett inlägg känns det alltid att inlägget kommer bli jättelångt, men när jag väl gör inlägget så blir det skitkort. Hehe.... 

Kram!  

Av Molly Johansson - 5 maj 2013 10:07

Hej!

Nu så tänkte jag bara slänga in ett jättesnabbt inlägg. Jag vaknade ungefär vid 9. Sen så gick jag upp och åt frukost. Efter gjorde jag i ordning mig direkt, för att jag och pappa ska åka ner och kolla på fotbollsmatchen. Jag skulle nog varit med, men jag får inte. Det är skittrökigt att inte vara med på fotbollen. Det är första matchen för i år. Men vi ska nog åka typ nu dit i alla fall. Men idag annars ska jag duscha och skjuta fotboll med pappa. Jag får skjuta lite tror jag....

Men nu ska vi åka.

Kram!

 

Av Molly Johansson - 4 maj 2013 20:46

Hej!
Nu så kollar jag på smartare än en femteklassare. Äter godis till också, förut åt jag en chokladmousse med bananskivor. Kram!!

Av Molly Johansson - 4 maj 2013 20:09

Först på The Body Shop fick man ta prover på parfym. Tog 3 st. På H&M så köpte jag ett nagelkit typ med olika nagelsaker. Det kostade 50kr. Sen så köpte jag också på H&M nagelklistermärken med frukter. Man fick med lim och pinsett. Den var så anorlunda och så söta så jag köpte den för 40kr. Sen på Gina Tricot köpte jag ett pack med halsband på rean. Orginalpriset var 99kr men jag köpte den för 15kr. Skitbra!

Av Molly Johansson - 3 maj 2013 19:40

Hej!
Asså jag kom på en grej nyss! Asså det är helt sjukt! Jag kom på att någon gång i april så har jag haft min blogg i 2 år! Asså sjukt! Känns inte som om det var såå lång tid som jag har haft bloggen! Haha Gud!
Det som är så kul är att statistiken ökar. Jag är så sjukt nöjd att jag har fått som rekord 120 unika besökare. Förut när jag började bloggen var jag skitnöjd om jag hade över 10 lixom. Men tack för er som läser min blogg!
Kram!

Av Molly Johansson - 3 maj 2013 16:22

(DÅLIG BILD)
Från Vero Moda för 199,95kr.

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards