Moooolllyyy

Alla inlägg under maj 2013

Av Molly Johansson - 9 maj 2013 22:31

Godnatt!!
Tänkte sova nu. Denna kväll har jag kollat på Tonårsbossen på TV3 och sen One Direction på SVT2.
Godnatt!

Av Molly Johansson - 9 maj 2013 17:57

Hej!!
Kom hem för kanske en kvar tjugo minuter sen. Jag har sprungit med Ebba. Det var faktiskt ganska varmt ute och det blev ännu varmare när man blev svettig. Hehe! Men nu kollar jag på TV och vi ska äta snart. Ska duscha sen.
Kram!
(Snyggaste bilden ever!)

Av Molly Johansson - 9 maj 2013 14:37

T-Shirt från New Yorker och ett par jeans från KappAhl

Av Molly Johansson - 9 maj 2013 12:13

Detta läppglanset är från Nordic Cap Of Sweden och är i färgen LG01. Det är ett naturligt ljusrosa färg med ett glitter i. De luktar kokos. Jag brukar inte gilla den lukten men jag gillar faktiskt denna lukten med kokos. Hehe!
Finns att köpa på Coop för 12 kr

Tv

Av Molly Johansson - 9 maj 2013 11:57

Hej!
Vaknade vid åtta idag. Väldigt tidigt!! Men jag har bara kollat på TV och grejat på mobilen. Ebba ska komma idag så det är kul! Jag ser på TV nu för jag har inget att göra...... Kommer uppdatering under dagen tror jag!
Ha en bra fortsatt torsdag!
Kram!

Av Molly Johansson - 8 maj 2013 18:46

Hejhej!
Idag så har det varit skola då. Ingen mer skola nu förrän på måndag. Gött! Sen åkte jag hem. Då åkte jag och Tova till mormor&morfar. Eller dom kom till oss och hämtade oss. I alla fall jag jag typ bara kollat på TV idag. Typ kollar insta, videofyme och spelat candy crush. Nu är jag hungrig! Hehe!!

Av Molly Johansson - 7 maj 2013 15:13

Fläckarna ser rosa ut i kameran men färgen är egentligen orange. Men det är inte så stort och klumpigt så det är ju bra! Men somsagt så vann jag detta.
http://bebba.devote.se

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards