Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2012

Av Molly Johansson - 6 juni 2012 19:46

HomeWork=Boring   

Av Molly Johansson - 6 juni 2012 14:47

Hej!

Nu är jag med Clara.

Vi har gjort en "drink".

Haha.

Saft och jordgubbar.

Clara har jordgubbssaft och jordgubbar.

Jag har päronsaft och jordgubbar.

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 6 juni 2012 08:43

Hej!
Nu så sitter jag i sängen och bloggar!

Jag ska gå upp snart!

det är så skönt med sovmorgon, eftersom det är sveriges nationaldag.

Bara länktar tills på fredag för då är det skolavslutning!!!!!

JIPPI!

Jag börjar femman.

Men nu har jag inget att skriva om mer!

Kommer KANSKE ut dagens outfit sen

Hejdåå!

 

Av Molly Johansson - 5 juni 2012 20:07

Hej!

Mi ser jag på Americans next top model all star.

Av Molly Johansson - 5 juni 2012 15:53

Hej!

Idag så är det fotbollsträning.

Det ska bli sjukt kul!

Men jag hörde att det mullrade nyss.

Men det är inte här jag bor.

Men aja.

Hejdåå!

Av Molly Johansson - 4 juni 2012 20:01

Hej!

Idag har jag varit med min kompis Anna.

Vi har inte gjort så mycket.

På Annas mobil ringde det två killar i vår ålder och sancka.

VI har ingen aning vilka killarna är...?
Dom ringde tyå fem gånger.

Det var jobbigt och irriterande.

Men efter maten som var lasange så sprang jag och Anna.

I morgon är det KM.

Jag är ju inte med i det, men jag önskar mina kompisar Anna Maja Oscar William lycka till!!!!!!!!!!!!!!

Men nu ser jag på Äntligen hemma.

Japp...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om så...

Hejdå!


Av Molly Johansson - 4 juni 2012 14:23

Hej!
Typ nyss så kom jag hen från skolan.

Hände väll inget speciellt.

Har varit asatrött hela dagen.

På en halvtimme gäspade jag 23 gånger.

Dagens outfit:

Tröja-Gina

Byxor-KappAhl

Hejdå!

PS: Kolla min nya omröstning! 

Av Molly Johansson - 3 juni 2012 19:49

 

Haha!

Titta!
 Appen heter camwow

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards