Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2012

Av Molly Johansson - 21 juni 2012 19:12

Hej!
Förlåt för dålig bloggning idag.

Men har haft full upp.

Först så var jag hos tandläkaren.

Sen så åkte jag och några kompisar och bada.

Sen så åkte vi hem till en kompis.

Så ja.

Vi har fotat lite.

Ni kan se mina bilder på instagram om du har det.

Jag heter:

mollyj01

follow me!

Följ snälla!

Ska äta tacos nu så

Hejdå!
 

Av Molly Johansson - 20 juni 2012 21:48

Hej!

I morgon ska jag åka till tandläkaren.

Ska få tandställning:(

Inte kul asså!

Men det är som det är...

Som sagt.

Gör små inlägg.

Hejdå!
 

Av Molly Johansson - 20 juni 2012 21:43

Hej!
Idag sov Ebba över.

I går tills idag.

Vi gick och la oss vid 23.00 och typ prata lite.

Sen vaknade vi typ vid 09.30

Sen så spelade vi in massa videos.

Sen efter maten så cyklade vi till ett badställe.

Vi badade(HAHA)(FÖRSTÅR MAN VÄLL? HAHA)

Men det var kul och kallt.

Nu gör jag massor små inlägg för att jag inte har bloggat.

Hade råkat komma åt en knapp så internet var konstigt.

Men aja

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 20 juni 2012 21:42

Hej!

Idag har jag spelat fotbollsmatch!

VI vann med typ 10 elr 11-2

Men det var kul!

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 20 juni 2012 21:40

HEEJ!

Är så himla glad för att jag har slått mitt rekord här på bloggen!

Förut hade jag 49 unika men nu hade jag 55 unika

Kanske inte är så mkt för er som har typ 100 men för mig är det väldigt mkt!
Men tack tack tack!

 

Av Molly Johansson - 20 juni 2012 21:28

kompizarna.bloggplatsen.se 

Det är fem bästisar som har en blogg tillsammans.

Dom heter Linna Maja Greta Alize Fia

Kommentera om det blev fel

kompizarna




-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

bloggenommittlivnu.bloggplatsen.se

En tjej som heter Nora som bloggar om sitt liv

bloggenommittlivnu



--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

anna10.bloggplatsen.se

En tjej som heter Anna som bloggar allt mellan himmel och jord :D

anna10

------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


Av Molly Johansson - 19 juni 2012 16:31

 
Hihi

Hejdå!

   

Av Molly Johansson - 18 juni 2012 21:30

Hej!
Nu är kalaset slut

Det har varit jätte roligt

VI har ridit på en sån där tjur ni vet en sådan:


 

(INTE JAG SOM SITTER PÅ. EN BILD FRÅN GOOGLE)

Men det var kul

Sen typ "Sköt" vi älgar.

Plåtälgar:)

Sen så skulle man typ träffa hål som poängen var 15, 5, 10

Sen så spelade vi minigolf.

Är inte så bra på det men...

Men sen åt vi hamburgertalrik

Det var det GODASTE HAMBURGAREN JAG NÅGONSIN HAR SMAKAT!!!!!!
SJUKT GO!

Haha

Japp

Sitter i mitt rum och vill sova för e så trött och är en isbit

Regna när vi cykla hem:(

Men Aja

I morgon ska jag vara med Ebba

Sen blir det fotbollsträning.
Hejdå!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards