Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2012

TV

Av Molly Johansson - 29 juni 2012 19:30

Hej!
Det blev TV i stället för för film.

Nyss så stretchade(Stavning) lite.

Kort inlägg.

Men korta inlägg är bättre än inget.

Ska hoppa i pyjamasen snart.

Det är ju så mysigt att bara sitta och mysa.

Efter jag har på mig pyjamasen så ska jag hämta chips.

Kanske är sista inlägget för idag.

Kanske gör jag mobilbloggning.

Så ni vet är det mobilbloggning när det blir såhär: (Bara skriver något)

"Hej!Idag har jag inte gjort så mkt. Har typ bara slappat och så.Hejdå!"

Kanske inte blev sådär jättekort inlägg.

:)

Hejdå!

 


Av Molly Johansson - 29 juni 2012 18:01

Hej!

Nu ser jag på Top Model.

Det är Storbritannien mot USA.

Det är faktist kul!

 

Hihi

 

Kommentera gärna om den nya headern om vad ni tyckte!

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 29 juni 2012 16:00

Hej!

Nu sitter jag och äter glass.

Framför TVn.

Nice!

I kväll blir det mys med familjen, film, chips, osv.

Nu ska jag titta på bloggar och fortsätta med min glass och se på TV.

Hejdå!!

Av Molly Johansson - 29 juni 2012 10:21

Vad tycker ni om den?

Av Molly Johansson - 29 juni 2012 09:44

Godmorgon!

Nu sitter jag och ser på sommarlovsmorgon.

Ska snart göra en ny header och så.

Kort inlägg.

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 28 juni 2012 20:50

Hej!

Även fast jag blev jättenöjd med headern så kommer jag byta tillbaka igen.

Vet ni varför?

För prestationen försvann och finns längst ner på sidan.

Sen så reklamen kommer under texten.

Så i morgon gör jag en ny och så.

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 28 juni 2012 20:03

Hej!!

Idag var det den sista fotbollsträningen fram till Augusti.

Vi fick välja själva vad vi ville göra.

Det var kul!

Sen så fick vi korv me bröd.

Festis till.

Nu sitter jag i soffan med en glass

 

(Hihi) och ser på fotboll.

Men detta kanske blir det sista inläggen för idag.

Men kanske inte:)

Men aa

Hejdå!

 

Av Molly Johansson - 28 juni 2012 14:36

Hej!

Idag är jag med Thea och Anna.

Thea är min fotbollskompis.

Vi har typ gjort flaggan och typ vattenkrig.

Det var JÄTTEKUL!

Men nu ska jag snart äta.

Sen ska jag och Anna dra till Thea igen.

I kväll är det fotboll!

Hejdå!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards