Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2013

Av Molly Johansson - 7 juni 2013 09:47

Converse från Sko Boo-Shorts från kappAhl-linne från Vero Moda-jeansjacka från JC

Av Molly Johansson - 6 juni 2013 18:04

Hej!
Nu tänkte jag berätta lite om dagen. Först så var det fotbollsträning vid 10. Sen åkte Maja L hem med mig. Vi har typ varit hela dagen. Hoppat studsmatta, varit i kiosken och skrattat. Men snart kommer Majas familj hit. Dom ska käka mat här!

Kraam!

Av Molly Johansson - 5 juni 2013 22:13

Hejhej!
Det blev visst ett inlägg till. Men nu sitter jag, Clara K, mamma, pappa och Tova ute i uterummet och väntar på Claras föräldrar.
Hehe kanske trööök inlägg med aja.
Kraam och godnatt nu iallafall!

Av Molly Johansson - 5 juni 2013 22:00

Hej!
Kom nyss in. Har varit med väldigt många idag. Från pararellklassen och några andra från skolan. Vi har typ hoppat studsmatta, spelar fotboll och skjutit fotboll och mkt mer! Men vi har typ gapskrattat! Haha!
Kraam och godnatt!

Av Molly Johansson - 5 juni 2013 14:07

Hej!
Idag har jag cyklat hela dagen typ. Vi var på 3 olika kyrkor och kollae på olika saker. Var ganska kul... Men snart så ska jag ringa till min frisör, ska klippa mig. Chillar bara i soffan med datorn i knäet och sen kollar på TV. 

Kraam!

     

Av Molly Johansson - 4 juni 2013 21:25

Hej!
Sitter i bilen påväg hem från en match. Vi stannade på donken nyss. Men när jag kommer hem ska jag snabbt byta om till pyjamas och borsta tänderna och hoppa ner i sängen.

I morgon i skolan så ska vi cykla hela dagen typ. Alltså hela skoldagen. Vet inte om det blir kul eller inte... Både och. Men jag kom och tänka på att det är 10 dagar tills skolavslutningen och 4 dagar i skolan om man inte räknar med att det är en skoldag i morgon. Men det är ju helt sjukt!! :O
Kraaaam!

Av Molly Johansson - 4 juni 2013 16:23

Hej!
Jag har bakat muffins med Clara K. Blev ju sådär.......

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards