Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2013

Av Molly Johansson - 21 juni 2013 13:37

Gla' midsommar! Nu är jag hos Ebba och Ida. Senare ska vi åka till våra kompisar. Blir verkligen inte många inlägg idag för jag har överskrivit min mängd data så jag har inget internet. Men gla' midsommar i alla fall!
Kraam!
Midsommar outfiten nu är ett linne från H&M och shorts från KappAhl

Nymålade naglar. Och förresten så kommer det bilder på det jag köpte i går

Av Molly Johansson - 20 juni 2013 21:26

Hej!
Idag så var jag först framme på stan med mamma & pappa. Jag fick med mig lite hem som jag visar i morgon. Sen var jag med Anna och då badade vi. Skönt. Sen var det fotbollsträning. Vi fick glass också. Gööött! Hoppade studsmatta med Tova sen. Våra grannar Thea och Hampus kom över till oss. Vi körde burken. Men nu kollar jag på fotbollsproffsen men också på fotboll. Spanien-Thaiti.
Kraam!

Av Molly Johansson - 19 juni 2013 21:29

1-0 till Brailsien

Av Molly Johansson - 19 juni 2013 17:50

Hej!

Idag har jag varit med några komisar. Vi var framme på stan en sväng. Köpte glass och 3 klubbor. 2 kr st. Men sen efter det så gjorde vi inte mycket. Men nu är jag hemma och sitter med datorn i knäet och kollar på TV. Ganska kort inlägg, men det är typ det jag har gjort lixom. 

Kraam!  

Av Molly Johansson - 19 juni 2013 09:44

Hej!
Sitter framför TVn nu med frukosten. En mango, hallon smoothi med hallon överst. Sen då har jag en skål med värmda hallon

Av Molly Johansson - 18 juni 2013 21:57

Hej!

Idag har jag varit med Anna. Vi har badat i Annas pool det mesta. Jag, mamma och Tova åkte även fram till stan och åt mat. Väldigt gött med kebabtallrik:)) Men efter det så åkte jag tillbaka till Anna och då va vi med Tova och Tina. Vi lekte en sorts kurragömma med Ella. Men efter det så gick jag hem och bytte snabbt om till fotbollen. Slängde i duschgrejer och ombyte i en väska och åkte med Anna till fotbollen. Vi hade en väldigt lugn träning. Uppvärmning, stretching(STAV!?), pass, match och straffar. Vi var kanske 7 st på träningen för att det var två utav våra grupper som hade match. Men vi kollade på dom lite också. Det blev 2-2 tror jag om jag minns rätt.... Men detta blir kanske det sista inlägget för idag. Ska gå och lägga mig å läsa lite.

Kraaam!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards