Moooolllyyy

Alla inlägg under juni 2013

Av Molly Johansson - 28 juni 2013 11:22

Hej!!
Idag vaknade jag tio i elva. Blev väldigt chockad. Hehe! Men jag gjorde en smoothi till frukost som blev väldigt god!

Av Molly Johansson - 27 juni 2013 22:05

Hej!
Nu sitter jag uppe och kollar på fotboll. Hehe, jag gör det nästan alltid men det är ju skitkul! Det är Spanien-Italien.
Helt annan sak nu. Jag vill gärna att ni kommenterar inlägg jag kan göra. Ni behöver inte det, men det skulle vara så sjukt snällt! Sen är det också samtidigt som ni kommenterar va jag kan göra för inlägg kan ni kommentera roliga spel förutom typ Candy Crush. Har redan det;) ne men jag vill det bara! När liven tar slut på Candy Crush vill jag ha ett annat spel som jag kan köra. Hehe. Men kommentera!
Kraam!

Av Molly Johansson - 27 juni 2013 17:51

Hej!

Nu sitter jag i soffan med datorn i knäet och kollar på TV. Men idag så var ju jag, mamma och Tova i en annan stad och shoppade. Det var verkligen hur kul som helst. Nu är jag hemma, har varit det en stund. Men jag har inte gjort mycket. Inget typ....... Kanske kommer bilder på det jag har köpt någon annan dag. Får se.

Kraam!

 

GAMMAL BILD 

Av Molly Johansson - 27 juni 2013 10:13

Nu ska jag åka till en annan stad och shoppa. Ska bli hur kul som helst. Det blir inte så mkt bloggning för jag har inget internet.
Kraam!

Av Molly Johansson - 26 juni 2013 16:20

Hej!
Nu sitter jag i soffan och kollar på TV. Senare sen ska jag spela fotbollsmatch. Matchen ligger ungefär en timma här i från. Och matchen börjar vid sju om jag minns rätt. Men idag har jag inte gjort alls mycket. Jag vaknade tjugo i tio idag. Sen har jag varit skit trött. Kollar på TV och målat naglarna.

Av Molly Johansson - 25 juni 2013 21:35

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jag älskar verkligen denna 88 palett som jag fick av min kompis. Den finns att köpa på internet. Då är det bara att söka på 88 palett. Eller så åker ni till Ullared och köper den. Den är billigare på Ullared. Men i alla fall. Färgerna i denna palett är så sjukt pigmentetade och fiiiiiiiiiinnnnnaaaaa! Älskar denna! Så jag tycker att om ni ser den så KÖP DEN!

Av Molly Johansson - 25 juni 2013 20:44

Av Molly Johansson - 24 juni 2013 18:34

Hej!
På förmiddagen idag så gjorde jag inget. Men sen på eftermiddagen vid 15 kanske så åkte jag, Clara och Tella till typ en glassbar med 60, 70, 80 talet. Jag tog en jordgubbs milkshake.

Efter det så gick vi till Gina Tricot, Hemköp och Åhléns. Jag köpte en "Salta katten" eller vad det nu heter, men den kostade 5.95 kr. Sen så köpte jag Schweitzer Nöt(Choklad), vanlig mjölkchoklad, och en kex choklad( MINI) det var 3 för 10 kr. Sen när jag kom hem så fixade jag i ordning min örhänges burk. Jag bytte burk och så för den var för liten. Men jag städade lite och gjorde det fint.

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards