Moooolllyyy

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Molly Johansson - 3 juli 2013 21:24

Hej!!
Idag så vaknade jag hos Maja vid ungefär lite över halv nio. Tiiiiiddiggttt. Men sen åt vi frukost. Smootie och en skål jordgubbar.

Sen spelad vi olika spel och kollade lite på tv. Sen gjorde vi mat. Falukorv och mackaroner. I går gjorde vi någon sorts kyckling grejs. Hehe! Men det var riktigt gott. Sen efter maten så skjutsade Majas mamma oss ner till stan. Jag köpte inte mycket. För att nästa vecka så ska jag till Göteborg och sen Ullared så jag vill ha pengar dit. Efter typ vi hade varit inne på Gina Tricot så GICK vi till Coop. Och för er som bor i min stad så vet ni att det är ganska långt. Haha ville kolla på ett Noric Cap Of Sweden läppstift ahaha!
Och det fanns inte ens det. Eller inte den färgen. Hehe. Vi orkade inte gå till stan igen så jag ringde mamma. Hehe. Hon skjutsade ner oss till Åhléns. Vi gick in på Åhléns, JC och kicks medans mamma kollade på lite affärer också. Min idé. Hehe. Sen åkte vi hem till mig och hoppade studsmatta och ät glass. Chillade lite framför TVn också. Sen när hennes pappa kom så städade jag Alvins bur, så nu är han nöjd:) och sen städade jag mitt rum som såg ut som VÄRSTA bombnedslaget. Hehe. Men nu är det städat så det är väldigt skönt. Sen läste jag ut min bok och åt mat sen. Sköt lite fotboll sen med pappa och Tova. Det gick bra! Kollar nu på TV och det är Historie ätarna. På svt 1.
Kraam!

Av Molly Johansson - 3 juli 2013 09:08

Björnbär smoothi med en skål jordgubbar

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards