Moooolllyyy

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Molly Johansson - 24 juli 2013 14:30

1. Nickys.se

Hon lägger upp fina bilder och bloggar om hennes vardag.


2. haappyy.blogg.se

Hon lägger upp tävlingar och bloggar om hennes vardag.


3. dannysaucedo.se

Han gör inlägg om hans liv och det är intresant för att han är ju artist.

4. bebba.devote.se

Hon bloggar om skönhet, mode och henns vardag.


5. tufwa.devote.se

Hon bloggar om hennes vardag, mode och träning.

 

 

 

Av Molly Johansson - 24 juli 2013 13:45

 

Detta är mina parfymer. Jag hat två stycken från Star Nature. En är i doften vattenmelon. Den har jag skrivit i ett annat inlägg om vad jag tycker om den. Men sen så hat jag en i tutti frutti också. Den doftar ganska starkt men ändå väldigt fräscht. Love it.

Sen har jag en från H&M. Eller om man säger La Rive. Men den heter have fun och den doftar gott, somrigt typ.


Av Molly Johansson - 24 juli 2013 07:35

Godmorgon!

Idag vaknade jag av att det började bli lite ljusare i mitt rum. + att det vräkte ner regn utanför mitt fönster... Så synd att det nu ska börja regna efter flera, flera dagar av riktigt fint väder.. Men jag hoppas att det snart ska bli soligt och varmt.

Men i alla fall så är jag riktigt trött för att jag lixom vaknade nu, vid denna tiden. Jag brukar typ vakna runt halv tio-tio.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Ska kanske sätta på en film och kolla igenom några bloggar....

Kraam!

(har verkligen inga nya bilder, så det får bli gamla)

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards