Moooolllyyy

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Molly Johansson - 8 juli 2013 21:40

Hej!
I detta inlägg så kommer jag berätta lite om min dag.


När jag vaknade runt tjugo i tio så grejade jag lite med min mobil ett tag. Gick sen upp och åt frukost som blev youghurt och flingor. Inte så likt mig att äta det. Hehe. Men sen åkte jag till biblioteket och lånade tre böcker.


Sen åkte jag hem och då åt jag en baugette med mamma. Ringde sen till Anna och Tella för vi skulle va. Dom kom till mig och då gjorde vi en film som inte kommer upp på bloggen. Vi hoppade typ studsmatta resten av tiden sen, hehhe.


Sen skulle Anna äta och då var jag med Tella och hon åkte hem lite över åtta. Då så målade jag Sverigenaglar, duschade och packade.

 

I morgon åker jag till Göteborg, liseberg, shopping Ullared, EM-fotboll(DAMER). Grymt kul. Jag har gjort minst ett tidinställt inlägg i alla fall. Kanske gör någon mobilbloggning. För jag har börjat göra inlägg på datorn så det blir bättre.

Kraam!

  

Av Molly Johansson - 8 juli 2013 12:15

1. Hur gammal är du om fem år?  16 och ett halvt:))

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Tova

3. Hur lång är du? Kanske 1, 50 eller något

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Små citroner gula

5. Vem ringde du senast? Tella

6. Vem ringde dig senast? Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?";)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Vet inte

9. Vilken ögonfärg har du? Typ blåa

10. När vaknade du idag? Runt kvart i tio

11. Vilken är din favorit julsång? Har ingen aning

12. Vilken är din favoritplats? Har ingen aning

13. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kanske i Sverige eller kanske utomlands

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ehhh..., kommer inte ihåg

15. Har du en stationär eller bärbar dator? En bärbar

16. Vilken är din favoritglass? Om det är typ strut så är det blåbärsputte, om det är pinne så är det päronsplit och om det är typ kulglass är det blåbär och cholkad.

17. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladmousse

18. Tycker du om kinamat? Inte så värst mycket

19. vad dricker du till frukost? Mina smoothies jag gör

20. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope

21. Kan du några andra språk än svenska? Lär mig ju Engelska i skolan men kan inte flytande

22. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

23. Har du kvar kläder sen du var liten? Japp

24. Vilken var den senaste boken du läste ut? Rum 213

25. Hur länge har du campat som längst? 9 dagar i Italien

26. Vad är det för färg på din tandborste? Blå & vit

27. Har du någon piercing? Jag har hål i öronen

28. Vad har du HAFT för husdjur? Två hamstrar. Glittra och Ludde

29. Berätta tre saker som dina bloggläsare antaglien inte vet om dig? 1. Avskyr choklad som godis eller vad man nu säger, 2. Blir alldeles för lätt sur, 3. jag har 95 nagellack

30. Vad ska du göra i veckan?Gå på liseberg, shoppa i Göteborg, kolla på två EM-matcher (DAMER) i fotboll och åka till Ullared.


 

Denna la jag ut på bloggen i juli 2011

 

Denna la jag ut på bloggen i juli 2012



Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards