Moooolllyyy

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Molly Johansson - 29 juli 2013 19:19

       

Detta är min outfit för kvällen. Jag har en t-shirt från Gina Tricot med fransar längre ner. Sen också ett par nitshorts från KappAhl. Har ett halsband med ett kors på också från Gina Tricot och ett skal från Ullared.

Kraam!

Av Molly Johansson - 29 juli 2013 18:00

 

Jag har ju ganska många örhängen som i ser. Först så hade jag en liten burk, ingen ordning bara som bom, haha! Men jag kom på att jag hade en lite större burk som också man kan ha lite mer ordning i. Längst upp så har jag örhängen som inte hänger eller vad man nu ska säga... I mitten har jag örhängen som hänger lite och sen så längst ner så har jag dom största och längsta örängen. Ett fint och enkelt sätt att förvara örhänen och enkelt att hålla i ordning.

Kraam!


Av Molly Johansson - 29 juli 2013 13:45

Hej!

Jag tänkte berätta om dagen hittils. Lite också om senare idag. Men idag på morgonen började jag med att kolla färdigt på en film som jag började på igår. Sen efter det städade jag mitt rum lite och spelade in en room tour. Senare så sköt jag lite fotboll med pappa och efter det så duschade jag. Har sen dess suttit med datorn i knäet och fixat lite tidinställda och kollat på TV. Vi ska snart äta mat också.

Ikväll då ska vi vara hos våra grannar. Det blir väll säker lite fotboll:) Sen vet jag inte så mycket mer.

Kraam!

 

Av Molly Johansson - 29 juli 2013 13:00

 

I den översta skrivbordslådan i mitt rum förvarar jag mina iPhoneskal. Jag har lagt upp dom så att det blir enklare att ta vilken iPhoneskal man vill ha. Plus att man håller reda på vart alla är. Men jag har även mobilfodral i samma låda.
        

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards