Moooolllyyy

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Molly Johansson - 23 juli 2013 20:46

Hej!

I detta inlägg blir ett om min dag.

När vi kom till Ebba och Ida gjorde vi typ inget. Sen gick vi ner och tog ett dopp och gick upp och solade sen. Ganska länge. Sen så åt vi mat och efter det spelade vi kort. Hoppade lite studsmatta efter det. Efter det så fikade vi och då var klcokan ungefär 17.00 Sen efter fikat så åkte vi ut med båten och åkte ring. Skitkul men läskigt först. Jag skrek ganska mycket första gången så jag har ont i min hals.... Hehe... Men när vi skulle åka tillbaka så åkte jag tillsammans med Ebba. Det var ganska mycket läskigare än att åka själv. Man var ju typ nära på att åka av hela tiden. Haha. Sen badade vi lite, gick upp till spabadet och badade lite där och så. Sen åkte vi hem och åt pizza till kvällsmat. Duschade sen och målade naglarna efter det. Kommer ut en bild på dom i morgon. Så alltså blir det tre tidinställda inlägg i morgon. Men jag ska ta på topplack efter jag har skrivit färdigt detta inlägg. Ska kolla på fotboll nu (ÄR NI FÖRÅNADE HAHAHAHAHAHA) det är PSG mot Hammarby. Inte för jag tror att ni bryr er men... Det blir allt en rolig match att kolla på...

Kraam!

 

Av Molly Johansson - 23 juli 2013 14:30

 
  

Detta linne köpte jag när jag följde med mamma till hjertberg. Då gick vi in på KappAhl och då såg jag detta linne. Det är en mörkblå färg med ett fastsytt linne. Sen så ser ni ju hur den ser ut i bak. Den kostade 75:- för den var på rea. Orginalpriset var 129:-

Av Molly Johansson - 23 juli 2013 13:00

1. Jag har 102 nagellack   


2. Jag har gjort flera devotebloggar men jag har raderat alla!


3. När någon ställer fram glass, godis eller chips osv kan jag inte låta bli att käka upp allt  


4. Jag har gått i dans, kör och gymnastik


5. Jag ÄLSKAR verkligen att ha en dag när jag inte gör något alls.


6. Mina favoritämnen är geografi, engelska, idrott, bild och ibland svenska


7. Jag älskar att shoppa


8. Jag är beroende av instagram.. Haha;)


9. Jag åkte kanonen för första gången på liseberg i år


10. Ibland när jag målar naglarna kan jag sitta upp till två timmar + 


 

Av Molly Johansson - 23 juli 2013 11:04

Hej!
Nu sitter hela familjen påväg till Ebba. Vi ska väll antagligen bada eller något sånt. Hehe. Men jag kanske gör något mer mobilinlägg annars så kommer det två tidsinställda inlägg:))
Kraam!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards