Moooolllyyy

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Molly Johansson - 14 juli 2013 22:20

Hej!

Idag var jag ju med Tella hela dagen. Vi hade skitkul och vi var heeelt spidade. Hahahhhahaha! Sen när vi var hos Tella och kollade på en Harry Potter-film. Jag kollade insta(mollan_01) lite och då såg jag en bild från min kompis Clara hade lagt ut en bild. Hon har varit i Kroatien och så hade jag och Tella saknat henne väldigt mycket så vi blev väligt glada. Hon hängde med och Tella på en spring/power walk tur. Vi sprang ner till sjön då och kände på vattnet. Vi tyckte att det var skönt så vi bestämde att efter vi var klara så skulle vi ta med shampo och balsam ner dit och duscha. Så det gjorde vi. Det var faktiskt ganska skönt. Men det var att efter man hade varit i ett tag så började man frysa lite. Och jag hade glömt tjocktröja och byxor så jag hade ett linne och ett par korta mjukisshorts. Så det var ju kallt. När jag väl kom hem hägde jag upp allt det våta och åt kvällsma. Sen kvällsmat idag:) Sen så åt jag även en nektarin. Sitter nu med datorn i knäet framför TVn och fryser fortfarande på fötterna. Hehe!

Och föresten om du Clara ser detta så TACK SÅ SJUKT MYCKET för de FIIIINA armbandet. 

   

Av Molly Johansson - 14 juli 2013 18:44

Hej!
Jag får så sjukt mycket kommentarer om Selena Gomez! Jag har ingen aning om hur många låtar ni har eller sådär. Jag kan inget om Selena. Hälften av alla kommentarer är om Selena Gomez. Så snälla, sluta kommentera så mycket om henne.

Av Molly Johansson - 14 juli 2013 18:40

Hej!
Snart så ska jag, Tella och Clara ut och springa. Eller så ska vi Power Walka. Vi får se. Jag är hos Tella nu och pappa kom nyss förbi och lämnade mina grejer. Så vi ska väll byta om strax.
Det var bara det jag tänkte skriva och så tänkte jag att ni kunde få lite uppdatering.
Kraam!

Av Molly Johansson - 14 juli 2013 14:28

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards