Moooolllyyy

Alla inlägg under juli 2013

Av Molly Johansson - 19 juli 2013 16:50

      

Detta är outfiten nu. En enkel, gullig och fin.

// Linne-New Paint-shorts-KappAhl//
 

Av Molly Johansson - 19 juli 2013 16:29

Hej!

Nu är jag hemma från Lysekil. Allt har varit jätteroligt. Jag har ju skrivit små inlägg när jag har varit där, så då behöver jag väll inte göra ett inlägg om allt??

Men jag gör tidinställda tills i morgon. Ska antagligen till stranden och då kanske det inte blir någon bloggning. Så jag tänkte göra lite tidinställda:)

Kraam!

 

Av Molly Johansson - 19 juli 2013 13:00

 

Detta OPI nagellacket som är i färgen Shorts Story tycker jag är superbra! Det är en väldigt fin rosa färg som sitter jättebra. Det gör alla OPI tycker jag. Har egentligen inte så mycket att säga om nagellacket utan att den är helt enkelt FIN och BRA!

Finns att köpa på Åhlens och Kicks för 150:-

10/10

Av Molly Johansson - 18 juli 2013 12:39

Hej!
Nu är vi nere på stranden. Det blåser lite kallt så jag ska inte bada. Men annars är det jättevarmt. Skönt i havet också! Men vi fikade lite snabbt nyss. Vi ska senare åka och äta på en returang. Jag hoppas att vi ska till Havets Hus-Resturangen. Hehe. Men vi ska strosa runt lite sen också här i Lysekil.
Igår när vi var på Smögen så köpte jag en grej. Kommer upp på bloggen när jag kommer hem. Det kanske blir en haulvideo om jag köper något mer idag.
Jag trodde att vi skulle hem idag, men det var visst i morgon. Så jag gjorde nog inte några tidsinställda. Jag kommer inte ihåg.
Jag har inget internet på campingen så jag bloggar när jag inte är på campingen. Hehe.
Kraam!

Av Molly Johansson - 18 juli 2013 11:45

 

Denna parfymen från Star Nature i lukten vattenmelon köpte jag på Ullared för ca 30:-. Själv tycker jag den doftar riktigt gott. Vattenmelon och somrigt. Det är min favoritparfym. Men den brukar jag använda ibland till skolan, kalas osv. Inte varje gång. Bara ibland;)

10/10


Av Molly Johansson - 17 juli 2013 16:59

Hej!
Idag har vi badat typ hela dagen. När vi kom tillbaka till campingen duschade jag lite snabbt. Spelade lite kort med Tova och dom andra som är med oss. Men nu är vi påväg till Smögen. Vi ska äta där och gå till stånden på vägen.
Alla bilder jag tar här kommer upp i ett eget inlägg när vi är hemma, så nu får ni en gammal bild.
Kraam!

Av Molly Johansson - 17 juli 2013 13:15

 

Detta duoläppglans från Isadora tycker jag är väldigt fint och bra! Den är i färgen 73 Pearly Anemone. Det jag verkligen gillar med detta läppglans är att den sitter hur bra som helst! Om man dricker tex så brukar ju dom flesta läppglans åka av eller vad man nu ska säga. Men detta gör inte det. Det sitter fast. Så det är ju ett stort +!

Jag köpte detta i ett Isadora kit med andra Isadoragrejer i på Kicks. Orginalpriset var typ 299:- men det var rea så jag köpte den för 69:-

10/10

Av Molly Johansson - 16 juli 2013 13:23

Hej!
Nu har bi nyss varit på Havets Hus. Det var jättekul! Haha! Jag hållde i en såndär taggig boll typ. Hoppas ni förstår vilken jag menar. Heheh. Nu är vi i alla fall påväg till campingen igen och ska äta.
På campingen finns det klippor typ. Eller berg. Vet inte vad man ska säga. Det är jättefint för om man går upp dit så ser man en utkik över havet. Det är såå fint. Typ såhär ljusblått. Ska ta med mobilen dit upp senare när vi ska gå upp för det är väldigt svårt att skriva och förklara. Så jag ska fota lite;)
Kraam!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards