Moooolllyyy

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Molly Johansson - 4 augusti 2013 16:42

Hej!

Nu blev jag färdig med 28 stycken inlägg. Jag har gjort fyra varje dag på en vecka. Det var jobbigt men ganska kul:)

Men jag hoppas att ni gillar dom. Det kanske också kommer en mobilbloggning på någon dag. Men jag ska verkligen försöka att göra många inlägg per dag utan att göra tidinställda... Men nu ska jag käka glass så vi hörs!

Kram!

 

Av Molly Johansson - 4 augusti 2013 11:15

Hej!

Inatt sov jag med flätor igen. Kan inte klaga på att det blev litet... Bilden kommer längst ner i mitt inlägg.

Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Kanske blir en del videos som jag spelar in på videofy.me (Molly heter jag där)  Men i alla fall så ska jag fixa några tidinställda tills nästa vecka, för att i morgon åker jag på tre-års kalas hos mina kusiner och sen kommer en annan kusin hit och då blir det väll att jag är mycket hos Ida och Ebba för det är dit hon kommer. Så jag tänkte fixa tidinställda nu då och det är typ det jag vet att jag sk göra idag:)

Kraam!

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards