Moooolllyyy

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Molly Johansson - 20 augusti 2013 20:27

Hej!

Idag har det varit skola som vanligt igen... Inget specielltt. Typ bara att vi börjar jobba på riktigt. Sen när jag kom hem fixade jag lite mat och målade. Kollade även på TV och målade naglarna. Sen började jag kolla på PLL. Jag har aldrig kollat på det förut och jag började kolla på det är är helt fast vid det!! Sen var det fotboll. Kul och lugn träning. Sen åt jag när jag kom hem och nu kollar jag på Idol 2013. 


Denna vecka blir antagligen lite mindre bloggning. Kanske ett inlägg per dag, för jag har inte hunnit att göra ett tidinställt inlägg, men det kan jag helt och hållet att LOVA att fixa inlägg minst (tidinställt då) ett per dag. Sen kommer jag göra ett "vanligt" inlägg eller vad man nu säger. Men det fixar jag till nästa vecka! Kraam!

 

Mina fina och enkla naglar. Gjorde bara några slarviga streck!


Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards