Moooolllyyy

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Molly Johansson - 19 augusti 2013 20:31

Heej. Nu är första dagen i 6:an över. Den har varit rätt så lugn och skön. Först så samlades hela skolan utanför den stora entrèn. Då gick vi med en annan lärare för att våran "riktiga lärare" eller vad man nu säger var med sin son. Men vi pratade lite och sen gjorde vi lappar till kroken och våran låda. Sen så gick vi ut på rast och sen gick vi ner till badet. Alla 6:or gjorde det. Vi fick glass och sen körde vi olika lekar som vi bestämde sen. När vi gick hem gick vi direkt till maten. Varmkorv och mos. Sen så hoppade alla i klassen andra rasten. Några i klassen hade baka, fixat saft och gjort en liten film som var väldigt rolig. Vår fröken har gift sig, så det var därför vi bakade. Jag och två andra hade bakat chokladbollar, mumsigt! Sen så kollade vi lite schema och sen gick vi hem. När jag kom hem så satte jag mig och måla som jag brukar göra ganska ofta nu för tiden.  Sen så kom Tella och Clara K till mig. Vi ringde Anna och då körde vi gränsen. Efter ett tag åkte Tella och Clara hem och då ringde jag och Anna till Emma, Emilia, Maja H, Clara L och Mathilda. Tror det var alla i alla fall. Vi lekte gränsen från kanske 18.00 - 20.00 Sen så åt jag glass med mango och kollar på idol. I morgon blir det en till dag i skolan då. Då blir det bland annat idrott. Kraam!

Allt vi bakat:))    

Glassen <3 <3

             -----


Hahah försökte göra en smiley med <3 som ögon. Hahah.

Av Molly Johansson - 19 augusti 2013 07:11

Hej!
Idag börjar skolan. Det är väll lite kul att se alla igen och att se vårat nya klassrum;). Jag kom på att jag glömde att göra tidsinställda inlägg, så idag blir det ett antingen i kväll eller när jag kommer hem. Äter i alla fall frukost nu som är en smoothie som består av blåbär, banan och vaniljyohgurt

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards