Moooolllyyy

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Molly Johansson - 18 augusti 2013 13:13

Hej!

I går var det ju träningsdag. Först hade vi en vanlig träning i kanske en och en halv timme eller något sånt. Sen så åt vi lite snabbt och sen drog vi i väg för att spela fotbollsgolf. Jättekul var det verkligen! Det är något jag vill göra igen. Sen duschade vi i sjön efter hela dagen. Fast när vi kom tillbaka så spelade vi lite "fotboll", hahah, det var ju inte direkt så seriöst spelat... Sen när klockan var kanske halv sju eller något så åkte vi hem och sen bytte om för vi skulle på kräftskiva. Det var tränarna och deras barn och eftersom pappa är tränare så var ju jag där. Men vi cyklade dit och hem. Vi kom hem kanske vid halv ett, ett något sånt. Och sen idag väckte pappa mig vid åtta för det var fotbollsmatch idag. Samling nio. Men den matchen vann vi med 6-1. Jag gjorde ett mål. Men nu är jag jättetrött och sitter i mitt rum och lyssnar på musik och väntar på att Clara och Tella ska komma. Kraam!

(är så trött just nu så det får bli en gammal  bild)

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards