Moooolllyyy

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Molly Johansson - 13 augusti 2013 21:20

Hej!

Denna dag för mig har varit rätt chill. Först så när jag vaknade så grejade jag med mobilen som vanligt, sen åt jafg frukost. Tova och hennes kompis Thea och Hampus som är Theas storebror undrade om jag ville vara med på gränsen sen. Det ville jag, men jag var fortfarande i pyjamas då, hahah, så jag gjorde i ordning mig först. Sen så gick vi in till dom och kollade på roliga videos på youtube. Sen gjorde jag mat. Och sen målade jag naglarna som inte är färdiga än.Tänkte att jag gör färdigt dom i morgon.

Senare på kvällen sen var det fotbollsträning. Sen så kollade vi på fotbollsmatch. Några andra i laget spelade mot något annat lag. Vi vann med 4-3. Sen kom jag hem och åt och nu kollar jag på TV samtidigt som jag bloggar. Kraam!

 

-Gilla eller kommentera om jag ska ha en frågestund här på bloggen.

 


Av Molly Johansson - 13 augusti 2013 15:15

   

Detta nagellacket var det jag köpte igår. Det är bara ett helt vitt nagellack från Åhléns. Kostade 25:-. Men det var att jag har inget vitt nagellack med en stor borste eller vad man nu ska säga. Vita nagellack stärker upp färgen på den andra färgen som du kommer ta över. Så det var därför jag köpte det!


Av Molly Johansson - 13 augusti 2013 11:00

 

Nu så tänkte jag starta en veckans blogg tävling. Det enda du ska göra är att kommentera " jag är med ". Sen om ungefär en vecka så tänkte jag avslöja vinnaren..:) Så kommentera i just detta inlägget. Kommer även finnas en direktlänk till detta inlägget i menyn.


Av Molly Johansson - 13 augusti 2013 10:31

   

Denna body mist från victoria´s secret måste man bara gilla! Denna är i Strawberries & Champange. Det står också på den att det doftar "Wild strawberries & champange". Heheh.. Denna mist innehåller 250 ml, så det är ganska mycket i denna. Den doftar hur gott som helst. Har använt den ända sen jag fick den i fredags. Jag fick den av Tella (Tack Tella!) hon köpte den på Landvetter för 105 kr. Älskar verkligen alla victoria´s secret body mist förpackningar. Dom är så fina! Det är typ blommor inne i misten. Så fint! Ni ser det på översta bilden! Men om ni ser denna så tycker jag att ni ska köpa denna. 

- Har ni någon victoria´s secret body mist? Vilken? Kommentera om ni vill. Och vilken är eran favorit? Kommentera gärna det också:)


Kraam!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards