Moooolllyyy

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Molly Johansson - 14 augusti 2013 18:44

 

Nu så tänkte jag ha en frågestund här på bloggen. Så ni ska kommentera i vilket inlägg ni vill så tar jag det i ett inlägg en annan dag! Så kommentera!!

Av Molly Johansson - 14 augusti 2013 18:16

Hej!

Min dag har varit rätt så roligt. Först så målade jag naglarna somsagt. Sen efter ett tag vid ett ungefär så gjorde jag mat till mig, Tova och hennes kompis Lisa. Det blev köttbullar och makaroner. Sen så åkte jag till en korsning uppe vid skolan och mötte Tella och sen så mötte vi två upp Clara. Vi åkte ner till campingen och spelade minigolf. Tycker att det är superkul att spela minigolf, fast jag är inte så bra på det... Hahah;) Sen åkte vi hem till var och en och då gjorde jag inget särskillt. Sen så satt jag i över en timme och försökte jag göra olika enkla frisyrer men det slutade med att det inte blev något... Hahah. Och nu kollar jag på tv och bloggar såklart.. Kraam!

 

Suddig bild


Av Molly Johansson - 14 augusti 2013 12:38

       

Min outfit idag är en stickad tröja från kappAhl och ett par shorts från kappAhl också. Sen så har jag två armband. Det med dragkedjan är från hjertberg och det andra är från Kroatien. Sen så har jag även ett par svarta örhängen som jag inte vet vart dom är i från.

Till sminket så har jag en roll on från Garnier, ett puder från H&M, sen ett rouge från Yves Rocher, två lila nyanser från min 88 palett från Ullared. Och det allra sista är en mascara från Isadora i nummer 01 super black.

Sen så har jag målat om mina naglar i dag också.

 

Kraam!
  

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards