Moooolllyyy

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Molly Johansson - 12 augusti 2013 22:06

Hej!

Idag har Tella sovit över här. Vi sov igår tills idag då. Men vi gick på stan med Maja, Clara och min lillasyster. Jag köpte bara ett nagellack på Åhlens. Men sen åkte Maja hem och då ringde vi Anna och då körde vi gränsen och mästarnas mästare:). Sen har jag ätit och sen kört gränsen med Hampus, Maja, Tilde, Fine, Anna, Tova och Thea. Jag kom in precis.


Medans jag hade en hel vecka med bara tidinställda så tänkte jag att jag ska börja ta min blogg på mer allvar. Jag vill ju bli en bloggare. Det är typ det jag vill. Så om bloggen ska bli mer "känd" eller vad man nu ska säga så ska man ju ha intresanta inlägg... Ellerhur? Men somsagt så vill jag bli en bloggare, så jag tycker att ni kan kommentera inlägg som jag kan göra så blir det en blogg som ni gillar, men även så kommer jag göra inlägg som jag gillar. Lite kanske handlar om kläder, jag gillar kläder och det kanske ni också gör. Sen kanske det blir om nagellack för det vet ni ju att jag gillar. Och då får man mer blogglust om man liksom bloggar om det JAG vill men även det ni vill.

Så nu ska jag ta bloggen på allvar och göra intresanta inlägg, bra bilder osv. Så tipsa kompisar att nu börjar jag igen:)

Kommer antagligen ha kanske typ veckans blogg eller något sånt. Om ni vill det gilla inlägget!


Jag kommer även lägga ner en hel del tid på min blogg nu.

Kraam!<3


- Ska jag byta till devote? Kommentera i detta inlägget eller rösa i min omröstning:)


Outfiten nu för kvällen lite snabbt:

   

 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards