Moooolllyyy

Alla inlägg under augusti 2013

Av Molly Johansson - 7 augusti 2013 20:00

 

Detta läppglans fick jag faktiskt från en Julia tidning. Det luktar gott och det är faktiskt fint på läpparna. Det var en förvåning att den är bra. Hehe...


Av Molly Johansson - 7 augusti 2013 17:00

     

Köpt på Gina Tricot för 149:-

     

Tröjan är från Vero Moda för 159:-

Av Molly Johansson - 7 augusti 2013 13:45

 

Denna Roll On concealer från Garnier är verkligen superbra! Den är till för att täcka mörka ringar under ögonen. Och det gör den verkligen!

Jag använder denna varje gång jag sminkar mig. Så den är verkligen superbraa!


Av Molly Johansson - 7 augusti 2013 09:00

 

Detta är mina produkter från Maybelline. Jag har inte så mycket eftersom det är ett ganska dyrt märke. Men jag är nöjd med det jag har. Två mascaror och ett nagellack. Jag älskar verkligen nagellacket. Gillar verkligen mascarorna också!


Av Molly Johansson - 6 augusti 2013 15:00

 

Detta är mina favoritborstar. Det en puderborste som jag har fått av mamma och en annan puderborste från Needs. Den första ögonskuggsborsten är från Gina Tricot den andra från Claudia och den sista är också från Needs.

Av Molly Johansson - 6 augusti 2013 11:00

 

En pop up från Viva La Diva. Det är en bronsfärgad färg som blir jättefint att lägga på ögonlocken på en annan ögonskugga. Jag brukar inte använda denna jättemycket, men när jag väl gör det så är den superfin.


Av Molly Johansson - 6 augusti 2013 07:45

 

Denna shower gel och body lotion fick jag i julklapp. Den är i lukten Rhubarb & Strawberry. Jag har använt mest av tvålen som ni kanske ser. Men body lotionen använder jag efter jag har duschat och på kvällen.

Dom är i alla fall från Kicks.

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards