Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 11 april 2012 17:33

Heej!

Idag har jag varit i "skolan".

Eller typ bara i 40 min!

Sen åkte vi och bada!

Sen direkt efter så åkte vi till teater som jag nog har glömt att berätta för er!

I morgon ska min klass spela upp en teater som heter Årsexamen I RuskabySkola!

Så vi gjorde ett genrep idag!

Sen i morgon så ska vi ju spela upp den.

Skriver då hur de gick!

Sen när jag kom hem från skolan så satte jag mig med datorn i knät och såg på TV, som vanligt...

Haha!!

Sen så skulle jag åka till friskis och svettis och träna!

det var lite svårt för att jag har typ träningsvärk i magen!

Men jag försökte i alla fall.

Sen så kom jag hem och duscha och så tittar jag på bloggar och såklart bloggar själv!

Haha!!!!!

Här kommer en bild:

 

Sen ska vi äta ris och kykling!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 10 april 2012 20:08

Hej!
Idag har jag varit med mina kompisar Anna och Mathilda!

Först va vi hos Anna, sen så åkte vi hem till Mathilda för att jag ville se hennes ökenråttor!

Dom var sööta!

Sen så skrev jag av ett recept på flugsvampsmuffins!
Kanske ska prova det.

Sen så åt vi Mc`Donald`s!

Kort inlägg men aja.

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 10 april 2012 20:03

Hej!

Nu ser jag på Top Model FINNNAAAALLL!

Det står mellan Klara och Alice!

Jag vet inte vem jag hejar på...?

Vem vill ni ska vinna??

KOMMENTERA!

 

Två bilder!

hihi!

hejdå! 

Av Molly Johansson - 10 april 2012 14:43

Heej!

Tyvärr kommer inte det någon video idag med i morgon!

Kan hända att det kommer idag men kan inte lova!

Nu ser jag på Disney Channels Prank Star!

Dom lurar fans!

Tex som det är nu!

Dom lurar en tjej som heter Jordan och hon är ett fan av Zendaya så dom lurar Jordan!

Hihi!

här kommer lite bilder som jag har tagit från min mobil:

     

   

Outfiten på melodifestivalen:

Kofta-H & M
linne-H & M(TROR JAG)

Shorts-Cubus

Leggings-H & M

Ser ni att lille Alvin gäspar??

Hihi!

Heejdå! 

Av Molly Johansson - 9 april 2012 18:43

Hej!

Nu har jag ett länkbyte med Maja!

Hitta ingen bild(HAHA) med tryck HÄÄR  om ni vill komma till hennes blogg!

Hon bloggar om allt och verkar väldigt snäll!

Så gå in på hennes blogg!

.---------------------------------

Jag har inte bloggat i dag men jag har varit med Anna!
Det är bara därför!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 8 april 2012 19:07

Hej!

Nu sitter jag i soffan framför TVn och ser på PonnyAkuten!

Elr Ser och ser...

Jag sitter bara i soffan med min dator i knät.

Idag har jag spelat fotboll med pappa och sen så har jag varit på Hjärtbärg med mamma...!

Det var nog allt jag hade och säga idag!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 8 april 2012 16:21

Hej!

Nu är påsklovet snart över!

Men som tur är har vi studiedag i morgon!

Förlåt att jag inte har bloggat så himla mkt idag.

Men jag har varit lite hängig och haft ont i huvudet!

Men det har gått övet som tur är(:

Elr aa, jag är bara trött!

Ska kolla på bloggar nu så.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 8 april 2012 12:30

Hej!
Här kommer dagens outfit:

   

Byxor-Handbollen/stadium

Linne-H&M

T-Shirt- KappAhl 

Nu kommer mina nya naglar:
 

USA NAILS!

Blev nöjd!

Heejdå! 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards