Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 26 april 2012 20:33

Hej!

Nu så ser jag på Du Är Vad Du Äter.

Jag ska lägga mig i nästa paus.

Det är bara för att jag vill läsa lite Harry Potter Och Halvblodsprinsen.

Hihi!

Kommer kanske ett inlägg snart

Hejdå!

Av Molly Johansson - 26 april 2012 14:27

Heej!

Nu så sitter jag och äter mellanmål

 

Just nu äter jag Risifrutti.

Efter det väntar Tovas goda kladdkaka med glass

Hejdå!

Av Molly Johansson - 25 april 2012 18:22

Hej!
Nu kommer svaren från frågestunden;)

HAha!

Jag är helt borta.

Jag vet inte vad jag gör!

AA! 

Help Me!

Haha!


   Här visar jag när jag fixar mina naglar.

Ebba var det så du menade?

Annars är det bara att kommentera hur du menade.

Hejdå!

   

Av Molly Johansson - 25 april 2012 07:35

Hej! Nu kommer dagens outfit:

T-Shirt-Gina Tricot

Byxor-KappAhl

Nu ska jag till skolan snart.

Idag ska vi bada.

Ska bli sådär.

Jaja

Måste dra nu

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 25 april 2012 07:35

Hej! Nu kommer dagens outfit:

T-Shirt-Gina Tricot

Byxor-KappAhl

Nu ska jag till skolan snart.

Idag ska vi bada.

Ska bli sådär.

Jaja

Måste dra nu

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 24 april 2012 20:36

Hej!

Idag har jag typ haft en fotbollsdag.

Först efter skolan så åkte jag till fotbollsplanen och spelade.

Sen så åkte jag hem till en kompis.

Sen så skulle jag äta.

Sen så åkte jag ner till fotbollsplanen igen och spelade.
Men då var det bara fyra st och förrut var det typ åtta men aja!

Nu sitter jag och kollar på American Next Top Model Sverige!

 

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 24 april 2012 14:31

Hej!
Nu ska jag snart spela fotboll med några i klassen.

Så jag slänger in ett kort inlägg.

I kväll tror jag att det kommer frågestundssvaren.

OJ DÅ!

Måste sticka nu så

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 23 april 2012 19:34

Hej!!
Nu videochattar jag med min kusin Ebba.

OJ!

Kort inlägg men aja.

Bättre än inget.

Kom en liten bild.

hejdå!  

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards