Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 14 april 2012 13:58

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat idag men aja.

jag har typ inte haft tid.

Jag har varit på innebandycup för pappa har spelat.

Dom kom tvåa.

Nu kommer dagens outfit:

USA Tröja-KappAhl

Linne-H & M

Byxor-KappAhl

 

Armband-Rosa-Åhlens Lila och vit-Glitter

   

Jag och min lille Alvin

Anna kommer nu snart...

Hejdå!


Av Molly Johansson - 13 april 2012 19:44

Hej!

Här kommer mina nya naglar:

 

Vänster-USA Sverige Scotland Tyskland Schweiz 

Höger-Turkiet(ASANÖJD) Frankrike Danmark Thailand Tjekien(Inte så nöjd)

Nu kommer lite mer vad jag och Emilia gjorde.

Vi var ute och lekte och sen så dansade vi och så va vi med hennes marsvin

Här kommer två bilder:

Lite typ fjortis men aja  

 

hejdå!

Av Molly Johansson - 13 april 2012 16:09

Hej!

Nu är jag med Emilia.

Vi har målat naglarna.

Ni får se naglarna sen.

Men sen har vi hoppat twist och sen så åkte vi hem till henne.

Jag bloggar mer sen.

 

Hejdå!

Av Molly Johansson - 13 april 2012 13:54

Heej!

Haha!

Fast jag hade ju inte en sån frisyr

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 13 april 2012 13:32

hej!

Nu är det äntligen fredag!!

Har varit hemma från skolan ett tag och så har jag gjort makaroner, till mig, Tova och hennes kopmis.

Hihi!

I skolan idag så har vi haft engelska och musik.

Eller nee, joo

Vi har haft film och ätit muffins...

Haha!

GOTT!

Det är för att alla var typ trötta och så hade vi massa muffins kvar!!!

Vi såg på Bert.

Det var roligt.

Jag tror att jag ska måla nya naglar sen.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 12 april 2012 19:50

Heej!
Nyss kom jag hem från teatern!
Det var roligt men lite nervöst!

Men nu är det över.

Jag var jättenervös!!!!!!

Jag spelar en som heter Stina.

Hennes karraktär är dum och trög...

haha...

Jag fick en jättestor låsasspindel i bak på mig!

ÅÅÅ!

ÄKLIGT!!!!!

Sen så fikade vi!
Hihi!

GÖTT ASSÅ!

Nu håller jag på att göra makaroner.

Sen ska jag nog gå och lägga mig och läsa Harry Potter Och Fenixorden!

Har mindre än hälften kvar!!

Ha det så bra!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 12 april 2012 14:51

Heej!
Taggar inför teatern.

Asså, jag ser på TV!

Såhär ser min frisyr ut inför teatern:

 

Haha ful bild!

Jag är vit runt munnen.

Det är bara för att jag har idomin(Stavning) för att jag är torr runt munnen och så!


Hejdå!

Av Molly Johansson - 11 april 2012 17:57

Hej!


1. Älskar harry potter böker och filmer

2. Jag gillar INTE choklad

3. Jag har 36 nagellack

4. Jag gillar Danny Saucedo

5. Jag gillar inte Justin Bieber 

6. Jag älskar att sjunga

7. Jag gillar gåtor och skämt

8. Jag är livrädd för småkryp(Ormar och spindlar)

9. Gillar ibland att vara med på bild och ibland inte alls

10. Jag gillar att fota

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards