Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 20 april 2012 13:27

Hej!
Idag är det ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Har ganska nyss kommit hem från en dag i skolan.

Håller på att göra makaroner till Tova och hennes kompis.

Ungefär från 08.30 har det varit snöblandat regn här hos oss.

När vi cyklade hem från skolan var det regnit också!

:(((

Det var iskallt.

Så nu myser jag i min Ziperall och mina hundtoflor:

 

Mysigt.

Glöm inte frågestunden!

Klicka HÄR!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 19 april 2012 18:38

Hej!
Nu har jag nyss ätit.

I kväll går jag och lägger mig tidigt.

20.20

Bara för att jag vill läsa ut Harry Potter Och Fenixorden.

Jag är på kapitel 38, sista kapitlet.

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 19 april 2012 17:46

Hej!

Nu ser jag på TV!

Det är lycka till Charlie

Jag har KIKAT med mina kompisar.

Sen så har jag varit med Alvin för en stund sen.

Sen har jag läst lite Harry Potter Och Fenixorden.

Jag har bara ett kapitel kvar!

Jippey!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 19 april 2012 14:31

Hej!

Idag har jag haft skola!
Vi har haft massa olika saker

Läsa Bild Rast Engelska Idrott Lunch Rast matte/svenska/SO

Sen var det slut.

Nu ser jag på Tv!

Det är Shake It Up.

Det är kul.

Vet inte om jag ringer en kompis eller inte vi får se!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 19 april 2012 14:27

Hej!

En tjej har skickat frågor till frågestunden!

Hon heter Maja!

Klicka här så kommer du till hennes blogg!

Hennes blogg handlar om hennes vardag och massa andra saker.

Läs den!

Kommer ett inlägg snart!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 18 april 2012 17:41

Hej!

Idag fick jag en kommentar från gaga01!

Klicka här så kommer ni till hennes blogg.

Hennes blogg handlar om massa olika saker!

Allt mellan himel och jord!

Läs den!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 18 april 2012 17:33

Hej!

Idag har jag varit med Meja!

Vi har lyssnat på musik, spelat lite fotboll.

Sen när vi var ute och gjorde typ volter!!

haha!

Elr kanske inte så som ni tror...

Vi har inte satt up studsmattan än så vi har bara den silvriga saken kvar.

Vi gjorde först 10 asasnabbt och sen 5 asasnabbt.

Mådde asilla!

Nu ser jag på TV.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 17 april 2012 19:14

Hej!

Min kusin Ebba har skickat några frågor till frågestunden som ni hittar några inlägg ner.

Hennes blogg handlar om sin vardag och allt möjligt!

Läser den VARJE dag och den är en riktigt bra blogg!

Läs den!!

Awesome blog!

Hon skriver och visar bilder på när hon har gjort nya naglar!

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards