Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 7 april 2012 17:08

Hej!

Här kommer min outfit som jag ska ha till mormor och morfar:

Tröja-KappHal

Linna-kappHal

Byxor-KappaHal

Har ett par snygga örhängen från guldfynd som jag fick i julklapp av min mormor och morfar!!

Glad Påsk Och Hejdå!

   

Av Molly Johansson - 7 april 2012 16:16

Heej!!

Nu ser jag på Handboll och Fotboll på TV!

På handbollen är det sverige mot makedonien!

om sverige vinner denna match så är dom i OS!

Det står 4-5 till sverige!!

Jippey!

I fotbollen är det Milan mot Fiorentina!

Det står 1-1!

Hejar på Milan!

hejhej!

Av Molly Johansson - 7 april 2012 13:18

Hej!

Idag efter frukosten så skulle jag och min syrra ha äggjakt!

Jag hittade först!
Hihi!

Sen när jag öppnade det låg det en massa godis, nagellack (orange)  och sen en trisslott!

När jag skrapade den fick jag 25X2 och då är ju det 50.

Då fick jag en till!

Och nu när jag skrapade den så fick jag 50X1 och det är ju 50 och då ska jag få två till!

Man fick välja om man ville ha dom pengarna man fick eller ha två!

Hihi!

Hoppas det går bra!

Vi har varit ute i mina kusiners "sommarstuge".

Elr nee...

Det har varit en sommarstuga...

Dom bygger om det!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 7 april 2012 08:26

Hej!

Idag vaknade jag inte vid lika bra tid som i går men aja, man kan inget göra...!

Idag ska jag ju åka till mormor och morfar.

Dit kommer ju ebba och ida, deras mamma och pappa och min familj då!

Blir kul!

Får se vad man ska hitta på!

OJ! 

Föresten har en ny snygg bloggskylt!
   

Hihi!

Ser inte så mkt men...

Nu kanske ni ser!

Haha!

Men jag kommer ha i miniatyr!

Hejdå och Glad Påsk!! 

Av Molly Johansson - 6 april 2012 18:30

Hej!

Kommentera eller skicka en fråga om du vill ha ett länkbyte!

 

Hejdå!

Av Molly Johansson - 6 april 2012 18:19

Hej!!

Jag får så många fina kommentarer!

Blir så himla glad när jag ser dom!

Så fortsätt så:)

Hejdå!

Av Molly Johansson - 6 april 2012 17:26

Hej!

Här kommer en liten bild!
   

Efter jag har tagit ut flätan!!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 6 april 2012 16:28

Hej!

Idag så har jag bara slöat!

jag tänkte att dagens outfit skulle komma ut men...

Jag har ju bara ett par mjukisbyxor från Handbollen och ett svart linne från KappHal!

Idag har jag bara slöat!

Tv och dator mobil.

Alltså slöat!

Men jag har ju målat tre ägg och då kan jag nog inte säga riktigt hela dagen men...

 Påsklovet har gått asasnabbt!

Nu är det ju redan fredag!!!

GUD!

Vi börjar på tisdag!

I morgon tror jag att vi skulle åka till mormor och morfar!

Kusinerna kommer dit också.

Det blir kul!

Har nog inget mer å säga!

Hejdå! 

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards