Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 4 april 2012 18:10

Hej!

Dom tre gåtorna har jag fått in två kommentarer!

Behöver minst fem personer till!

Så klicka här så kommer ni direkt dit!

Nyss så dushade jag och så!

Sen ska vi äta fiskgratäng.

GÖTT!

Sen så kanske jag och pappa skulle gå ut och spela lite fotboll

Jag vet inte!

Vill ni att jag ska ha mera gåtor på min blogg?

Skicka en kommentar och svara JA elr NEJ.

 Här kommer dagens outfit:

Tröja-KappHal

Linna-Kapphal

Byxor-KappHal

Armbanden

LILA VIT Glitter
ROSA Lindex

Här kom en bild jag satt och redigerade i går:

 

Blev väldigt nöjd! 

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 4 april 2012 15:42

Hej!

Nu är jag med Ebba!

Vi har spelat Just Dance 2, spelat smashboll och hoppat twist!

Sen har vi gjort lite "videosar".

Här kommer en bild på mig och Ebba!

Det tog typ en halvtimme att ta en bra bild!

Nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra...

Men...

...Hejdå! 

Av Molly Johansson - 4 april 2012 09:12

Hej!

Här kommer tre gåtor!




Vart är månen ALDRIG full?




Vad har bebisen och fiskaren gemensamt?





Barnen gillar mig. Tadläkaren tjänar pengar på mig. Vem är jag?





Om ni kan svaren på dessa gåtor skicka in en kommentar.

Sen så kommer jag skriva dom som hade alla rätt på bloggen!

Dom får en länkning också!

Dom som inte har blogg får vara med och vinna.

Det är bara dom får ingen länkning!

Lycka till!

Hejdå!

PS: Dessa gåtor läste min kompis Clara K för mig!  DS



Av Molly Johansson - 4 april 2012 08:52

Hej!
Vaknade för typ 35 min sen!
Jag har grejat med mobilen och så har jag kollat på olika bloggar!

Asså, det här blev ett sånt där tråkigt inlägg...

 Jag ska nog blogga mera sen.

Då har jag i alla fall gjort något!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 3 april 2012 19:56

Hej!

Nu är det Top Model Sverige!

Det är inte final men nästa gång är de det!

Idag är det bara tillbakablickar och bortklippta scener!

Bloggar kanske mer senare!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 3 april 2012 17:11

Hej!

Nu har jag målat nya naglar!

Easter Nails!

Dessa nagellack använde jag!

     

Depend!

Vero Moda

Girl It

Idag har jag ju varit i överby och shoppat.

Det blev tyvärr ingen mobilbloggning!
Men här kommer det jag köpte:

Lila och Vita armband på glitter för 40 :-

 

Ett vitt smalt nagellack på KIKS för 39:-

Sen så fick alla lite godis!

MUMSIGT!

Hejdå!    

Av Molly Johansson - 3 april 2012 08:09

Hej!

Nyss gjorde jag två olika headers!

Här kommer dom!
     

Tycker ni jag ska ha någon utav dom?

Själv tror jag nog jag ska ha kvar den som jag har nu!

Men ni kan kommentera.

Det vore kul att få veta vad ni tycker!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag mamma och Tova åka till Överby och shoppa!

Det ska bli kul!

Så det kanske inte blir så många inlägg idag!

Jag kommer KANSKE blogga på mobilen men vi får se!

---------------------------------------------------------------------------------

Igår va jag och pappa ute och spelade fotboll!´

Sen kom våra grannar ut och frågade om vi ville vara med dom!

Det ville jag och pappa!

Jag stog både i mål och sjöt!
Vi var ute till åtta...

Då tittade vi på Familjen Annorlunda!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 2 april 2012 17:05

Hej!

Nyss har jag målat "Cup Cakes" naglar:

   

Mina Naglar!

Nu har jag redigerat bilden!
Nu ser jag på Austin&Ally.

Det är KUL!

Här kommer några bilder.

Både redigerade och vanliga!

Det är samma bilder man aja:

       

Hejdå!























Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards