Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 6 april 2012 15:09

Heej!

Nu har min familj målat påskägg!

Såhär blev dom:

 

Alla Ägg!

  k

 Mina är USA flaggan och kyklingen     den närmaste!

hejdåå!

Av Molly Johansson - 6 april 2012 13:06

Hej!

Ligger fotfarande i pyjamas.

Ser på TV och ska snart äta!

Vänder mig om och ser SNÖ?!

hejdå!

Av Molly Johansson - 6 april 2012 10:50

Hej!

Nyss så gjorde jag en inbakad fläta!

     

Förlåt för ful bild men hoppas den duger!

Kommentera vad ni tyckte om flätan!

Själv blev jag jättenöjd!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 6 april 2012 10:35

Hej!!

Nu kommer alla svaren på gåtorna!


1. Var är månen ALDRIG rund?

Svar: På Turkiska flaggan! 

 

2. Vad har fiskaren och bebisen gemensamt?

Svar: Båda vill ha napp


3. Barnen gillar mig, tandläkaren tjänar pengar på mig. Vem är jag?

Svar: Godis/sockret!



Här kommer dom som var med och deras svar!

Felicia

1. Hehe, denna kan jag inte :P

2. Båda vill ha napp!
3. Tandfen kanske

Bloggen heter livetenligtfellan.bloggplatsen.se


Evelina

1.-

2.-

3. Godis

Bloggen heter nagelblogg.bloggplatsen.se

Greta

1.På dagen

2. Båda vill ha napp!

3. tandfen

Bloggen heter gaga01.bloggplatsen.se

Tack så mkt för alla ni som var med!

Hejdå!



















Av Molly Johansson - 6 april 2012 09:08

Hej!

Idag vaknade jag vid nio tiden.

Sen gick jag och hämtade datorn och nu så bara jag bloggar och kollar på olika bloggar!

Titta in min nya omröstning!
I går kväll var jag och familjen på kalas!
Vi gjorde igentligen inget särskillt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Svaren på gåtorna kommer snart!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 5 april 2012 17:00

Hej!

Här kommer ett rätt så roigt klipp från Total Black Out!

Klicka HÄR!

Haha!
KUL!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 5 april 2012 15:00

Hej!

Idag åt vi mat på Rhodos!

Jag åt kebabtalrik med stark sås och cola!

Klicka här!

Galenskaparna- VM i friidrott

Sen vill jag gärna ha mera som skickar in till mina tre gåtor så klicka HÄÄÄR!

Nu har jag tittat på andra bloggar och lite så!
Jaja!
Hejdå! 

...

Av Molly Johansson - 5 april 2012 08:48

Hej!

Nu har jag haft denna blogg i ett år!!!

Elr jag fick ju den på kvällen men jag har ändå haft denna bloggen i ett år!

 

Hihi!!!

I går kväll gick jag ut med pappa och spelade lite fotboll!
Sen kom Tova ut också.

Efter vi hade spelat lite frågade några andra som va där ute om jag ville vara med och spela match.

Och jag sa att det ville jag.

Vi spelade jättelänge!

Jag kommer inte riktigt i håg när vi började, med vi slutade vid 20.30

Sen när jag kom in så kollade jag på Arga snickaren och sen Kjelles Matresa i Asien!

Nu så ska jag nog äta frukost, men jag bloggar mer sen!

Hejdå!

PS: Klicka HÄR! DS

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards