Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 23 april 2012 18:57

Heej!

Nu sitter jag ocg väntar på att Min Barnvakt Är En Vampyr.

Det börjar strax.

Just nu sitter jag och spelar WordFeud.

JIPPIE!
Nu börjar Min Barnvakt Är En Vampyr filmen.

Den är faktisk lite läskig.

Den är läskigare än avsnitten.

Jaja.

Men i morgon kommer nog svaren till frågestunden.

Vi får se.

Men aja...

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 23 april 2012 16:47

Hej!

Jag sa ju att jag skulle visa örhängerna för typ en dag sen.

Haha!

Men här är dom i alla fall:

 

Guldfynd.

Nu ser jag på TV och förrut så fikade jag mamma och Tova.

Hejdå!

Av Molly Johansson - 23 april 2012 07:36

Hej!
Snart ska jag cykla till skolan, så jag ska bara slänga in ett snabbt inlägg.

Nu ser jag i alla fall på TV.

Oj!!

Nu måste jag sticka!

hejdå! 

Av Molly Johansson - 22 april 2012 19:07

Hej alla mina fina läsare!

Nu har jag gjort nya naglar.

Deet är USA flagga frankrikes flagga storbrittaniens flagga.

Mamma gjorde storbrittaniens flagga på högra handen.

Blev jättenöjd!!!

Senare ska jag se på Mästarnas Mästare(MM)

Ha det så bra!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 22 april 2012 15:25

Hej!

Idag är jag jättetrött!

Så jag sitter och tittar på TV i pyjamas.

Idag har jag ju haft fotbollsträning.

Det var kul!

Sen när jag kom hem åt vi.

Sen så städa jag åt lille Alvin.

Söötis

Sen så duchade jag.

Sen så tittar jag ju på TV nu.

Pappa har gjort en paj som vi ska äta sen.

MUMS!

Hejdå!

Av Molly Johansson - 22 april 2012 08:33

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår.

Jag hade inte tid.

Jag var med min bästis Maja!!!

Vi började med att gå på stan.

Pappa sjusade ner mig till Inter Sport och Majas föreldrar sjusade ner henne till Inter Sport som vi skulle träffas.

Där så köpte Pappa en dräkt elr vad man säger till fotbollen som jag tränar med.

Nya fotbollsstrummpor och en fotboll till.

Sen ett par inlägg till till mina skor för jag har ont i hälarna men det går bättre nu.

Sen så gick jag och Maja på stan.

JAg köpte inte alls mycket.

Bara ett par örhängen.

Jag kommer att visa örhängerna i ett annat inlägg.

Sen så köpte vi godis eftersom det var lördag, elr jag köper ju ALLTID godis när jag är på stan men aja.

Sen så gick vi och fikade.

Jag tod en chokladboll och festis.

29:-

Sen så åkte vi hem.

Sen så åt vi mat där hos Maja.

Sen på kvällen så kom min mamma, pappa, Tova dit.

Vi var där till 23.30

Sen så var jag nog i säng 00.00

Haha!

Nu ska jag upp och äta frukost och sen blir det fotboll, då får jag tästa fotbollskläderna.

Hejdå!



Av Molly Johansson - 20 april 2012 18:19

Hej!
Idag har jag varit med Emilia och Anna.

Vi har spelat volleyboll och sen så sprak ballongen.

Sen så lekte vi kurregömma med min lillasyster och hennes kompis.

Nu så ska vi äta taco.

MUMS!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 20 april 2012 15:58

Hej!

Har fått frågor till frågestunden från min kompis Emilia.

Klicka här så kommer du till hennes blogg!

Hennes blogg handlar om allt möjligt.

Gillar bloggen och hon är en snäll tjej.

Kommer ett inlägg sen.

Hejdå!

Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards