Moooolllyyy

Alla inlägg under april 2012

Av Molly Johansson - 17 april 2012 19:11

Hej!
Idag har jag varit med mina två kompisar clara och meja!

Vi har gjort olika saker.

Vi hade kul!

Hahahahaha!

Tänker på en rolig sak!

Tyvärr får ni inte veta vad vi gjorde.

Kommer ett inlägg snart!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 17 april 2012 19:06

Hej!

Nu har jag gjort nya naglar igen!
Haha!
Jag bara provade dom förra färgerna!

Nu har jag nya mönstrade:

kommer ett inlägg snart!

Hej så länge! 

Av Molly Johansson - 16 april 2012 20:09

Hej!
Nu tänkte jag ha en frågestund!

Kommentera i detta inlägg!

Alla kommentarer jag får i detta inlägg blir med i frågestunden.

Hih!

Så skicka en massa frågor!

+ Jag skriver ett stort tack och ger den som har skickat en länk i ett inlägg!

Hejdå!


Av Molly Johansson - 16 april 2012 20:01

Hej!
Jag har spelat fotboll med pappa!
Haha!

Nu har jag skrivit samma sak i många inlägg men aja!

Det är ju ASA KUL!
Sen så myste jag med lille Alvin.

 Nu ser jag på Sveriges fulaste hem

Haha!

Ful bild men aja!

Kommer ett inlägg snart!
Hejdå! 

Av Molly Johansson - 16 april 2012 17:35

Hej!

Idag har jag inte bloggat för jag har inte haft tid, för att jag har shoppat med två kompisar.

Direkt efter skolan så hängde jag med min kompis Clara hem.

Maja  hängde med också!

Sen efter det så åkte vi hem till mig för att vi skulle åka och shoppa!

Detta köpte jag:

H & M:

Två nagellack för 10 :- (REA)

Grön Lila rosa

 

Gina Tricot:

Storbrittaniens flagga.

I stället för röd så är den lite rosa och istället för blå är den turkos.

99 :-

KappAhl:

Örhängen för 29, 50 asså 30 :-

Det va de jag köpte.

New Nails

 

Mörk bild men aja!

Såhär ser nagellacket ut som jag köpte!

Ska mysa lite med Alvin nu så

Hejdå!

...

Av Molly Johansson - 15 april 2012 20:03

Hej!

Idag så har min lillasyster köpt en hamster,

Den heter Busan...(Tror Jag)

Den är jättesöt och är en dvärghamster.

Sen har jag målat olika flaggor.

Sen så gick jag och pappa och Tova ut och spela fotboll...

(BÄSTA FOTBOLLSDAG)

Sen så gick jag, pappa och Tova till grannarna och spelade fotboll där.

Sen gick jag in och hämtade Alvin och myste.

Nu ser jag på säsongstarten av Mästarnas Mästare!

Ha det bra!

hejdå!

Av Molly Johansson - 15 april 2012 14:36

Hej!

Idag har jag ju haft fotbollsträning.

Det var KUL!

Sen så va jag lite med min lilla sötis Alvin.

Sen så städade jag Alvins bur.

Sen duschade jag.

Sen så åt vi mat.

Pitabröd och kebab!

Sen så ringde Anna och frågade om jag ville vara med på fotboll och jag sa ja.

Då spelade fotboll!
Sen så åkte jag hem.


Nu kommer dagens outfit:

T-Shirt-Lindex

Linne-H & M

Byxor-Kappahl

Nu så ser jag på TV!

Hejdå! 

Av Molly Johansson - 15 april 2012 08:54

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggar lika mkt som jag gjorde förr, men nu kommer jag tillbaka.

Men igår när jag och Anna va så spelade vi fotboll den mesta av tiden.

Vi ringde två kompisar till.

Då spelade vi fotboll

Det är väldigt kul å spela med klassen, elr bara några.

sen när jag kom hem och Anna hade gått hem så va jag med Alvin!

Jag myste med han i sängen.

För er som inte vet vem Alvin är så är det min sötaste lilla hamster:

<3

Sen så myste jag med han framför TVn!

Nu ska jag mysa med honom.

Ses efter fotbollsträningen!


Presentation


•Molly• •Vänner• •Smink• •Nagellack• •Min vardag• •Shopping• •Med Mer•

Vill du fråga mig något?

195 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni fortsätta läsa min blogg om jag byter till devote eller blogg ?
 ABSOLUT
 NEJ
 KANSKE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Finns också på

Instagram: mollan_01


Ovido - Quiz & Flashcards